søndag den 26. februar 2012

Søndag inkl kage, farver og fugle

I dag har været helt forårsagtig. Så vi har hygget både ude og inde.
Har bagt kanelsnegle efter opskrift fra det blad, der var med BoligLiv. Kan varmt anbefale dem!





Friske tulipaner i mange farver



Og se så lige denne her. Er den ikke speciel? Takket i kanten og neonpink. Dem har jeg ikke før.


Er også gået i gang med min første skypude og det bliver i hvert fald ikke den sidste.


En stor sending fugle er også landet og de kommer på bloggen til salg her i aften. De vil lige som sidste gang blive solgt i sæt.

3 kommentarer:

  1. Uh... Så håber jeg, jeg er heldig denne gang ;)

    Hvor ser det bare ud til at I har hygget - det er nogle dejlige billeder og nogle dejlige børn!!!
    Vi bagte også de snegle i går. Mums altså, de er gode!!! Og din sky er smadder sød... Jeg vil også lave en med fine øjne :)

    Kh

    SvarSlet
  2. Det lyder som ren hygge!

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at ha' været en dejlig weekend..:)
    Og den skypude er fin - den er også på min liste.. Har set dem lavet så fine flere steder, at jeg også vil;)
    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.