fredag den 24. februar 2012

Online loppefund

Okay, nu kommer der et indlæg af en slags, som jeg selv hader (sagt med et smil på læben). Hader fordi det er så øv at læse om andres loppefund og forelske sig i noget, der er så godt som umuligt at finde, fordi det er lopper. 
Men jeg er jo så glad for mine ting, at jeg er nødt til at vise dem frem.
Jeg har nemlig gjort noget fine loppefund på nettet.




Et smukt emaljefad i yndlingfarven


IRA dåser. Den lille turkise havde jeg i forvejen.


Fin, hvid nupret vase. Den er vist ikke gammel, men alligevel fin. Synes den minder lidt om Finnsdottirs vaser. (og en lille Eslau vase som jeg tidligere har vist)


Eslau fad.
Og så er der lille Eslau kande på vej med posten også.

11 kommentarer:

  1. Iiiih, hvor er du bare HELDIG :) Tillykke med alle de nye fede lopper!!!!

    Kh Betine

    SvarSlet
  2. Ja, Julie hader også de indlæg!! :0D Rigtig fine ting du har fået! Kh

    SvarSlet
  3. Ejjjj hvor er jeg misundelig LOOOOL Det er da bare super fine ting :o)

    KH Lilian

    SvarSlet
  4. Orv... Så mange fine loppefund... Ja min uge er gået med en lille syg Sigurd.... :(

    Rigtig god weekend til dig og dine

    Kh Rikke

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne ting.. deler du hjemmesider.. God weekend..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Lækre lopper du har gjort dig Julie!
    Din turkise IRA har jeg i lyserød med glasbakker i, er der det i din? Og den lyserøde har jeg i turkis.

    SvarSlet
  7. Ihhh hvor det fine fad pynter, elsker når mine skønne loppefund lander smukke steder :)

    Dejlig weekend til dig :)

    SvarSlet
  8. Lækre fund, er især vild med dåserne.. Del gerne links :)

    http://buecking.dk

    SvarSlet
  9. Sikke fine lopper du har fundet - der har du været heldig :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  10. Superflotte ting du har fået fat i, og så kan man jo gå og glæde sig til at pakkerne ankommer med posten løbende - findes der noget skønnere :)

    SvarSlet
  11. Hvis du en dag skal sælge den pinke dåse - så tænk på mig :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.