lørdag den 18. februar 2012

Lidt tapet-trylleri og rod

En af de gamle Netto-æsker jeg havde stående, skreg på ny beklædning. Den har nu fået fine pasteller på og pynter oven på karlekammerskabet i stuen. 
 


Beklædte også lige en lille æske (det er en tom kasse fra tebreve) og satte en lædersnor i som lukning. Tror den skal bruges som opbevaring i kreaværkstedet.


En træ-brev-ordner fra Ikea har også fået nyt liv og står oven på det lille karlekammerskab i køkkenet. Den plads er altid rodet til. Jeg ville ønske, vi kunne nøjes med kun at have lidt stående, men af en eller anden årsag, hober det sig altid op oven på skabet.



Til sidst skal I lige se, hvilket syn jeg stod op til i formiddags (jeg havde sovet længe, farmand tog ungerne. Filuca vågnede allerede kl. 6). Gang i hele stuen må man sige....

12 kommentarer:

  1. De ER så fine... mon vi køber tapet samme sted :)

    God weekend til dig & dine

    SvarSlet
  2. hey there ;) just found your blog.. pretty place you have !! love all the colors and pattern :)
    enjoy your day, svenja

    SvarSlet
  3. Som du da har været igang med tapet, så fint!
    He he, griner lidt over stue billedet, for sådan ser vores gulv også ofte ud og især når farmand har haft babysitter tjansen!

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet fint!! :-) Hvor har du kassen med skufferne fra?

    Kig forbi min give away hvis du har lyst ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre kasser du har fået lavet dig - Så fede mønstrer!

    SvarSlet
  6. Det ser da ud som om de har hygget sig :0)

    Og skønne kasser...

    SvarSlet
  7. Lækre forårsagtige pasteller på en grå regnvejrsdag, tak :)

    SvarSlet
  8. Lækkert lækkert lækkert :) Jeg håber Netto snart får de æsker igen - jeg gik fuldstændigt glip af dem, da de var der... Og DEJLIGT at der også roder hjemme hos dig... he he!

    KH!

    SvarSlet
  9. Lækkert når man får lavet nogle fine ting til sit hjem :)
    Det ser da super hyggeligt ud, med togbane og det hele...Glæder mig til jeg engang skal stå op til sådan et syn ;)

    SvarSlet
  10. Er det mon Kähler æsker du har brugt på den gule og den i tallerkenrækken.... Kæft jeg er træt af jeg ikke har gemt mine, de har en super fin str. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den der står på tallerkenrækken er fra 2 Mano krus. Den lille gule er bare en æske fra te-breve, så den er ikke så stiv i det som den anden:-)

      Slet
  11. Super søde æsker :)


    Hilsen


    Jens
    mobil reparation
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.