mandag den 27. februar 2012

Nye sofapuder - hvordan skal de se ud?

Vi har lavet lidt om hjemme hos os, så nu tænker jeg i nye sofapuder-baner. Men hvad skal det være?
Dem vi har nu har jeg selv syet, inspireret af HAY. Men synes de er for mørke, så kunne godt tænke mig noget andet lidt lysere pastellet, men det må ikke se for rodet ud.


Fandt lige et ældre billede af sofahjørnet, men det ser nogenlunde sådan ud stadig. Bortset fra vi har fået et andet bord, et lyserødt tæppe under, en mintgrøn magnetlampe i hjørnet og lidt andet pynt på hylderne.
Elsker jo retro stof, men har tidligere haft puder i retro patchwork og de røg hurtigt væk igen. Tror det blev lidt for mønstret. Overvejer noget ala dem her Malene har lavet.
Ellers kan jeg godt lide dem her
Så hvis I har nogle forslag, jeg skal tjekke ud, så kom endelig med dem!

12 kommentarer:

  1. Hej Julie! Elsker dine "hay" puder!! Er selv igang med noget a la ferm living! Tjek dem på www.frk-maj.blogspot.com - det seneste indlæg!

    SvarSlet
  2. Hej Julie.
    Jeg er ellers ret vild med din "hay" puder :) men jeg kender også selv til det med forandringer :)
    Jeg tror puderne ala Marlenes og Ferm's ville passe rigtig fint til jeres stil :)
    Elsker at se billeder af jeres indretning. I bor fantastisk :)
    Hilsner fra Lisa

    SvarSlet
  3. Ja, jeg ville lige netop anbefale dig sådan nogle grafiske puder som dem du selv foreslår. Du kan jo vælge en farvekombination med mintgrønt, lyserødt og grånuancer så det passer til tæppe og lampe.

    SvarSlet
  4. Hej Julie.

    Jeg syntes dem du har er skønne, kig ind til mig tirs el onsdag, så viser jeg dem jeg er i gang med hjem til mig.

    SvarSlet
  5. Inden jeg scrollede ned på indlægget og så de grafisk trekant-mønstrede puder, ville jeg have forslået dig netop dem. Synes de vil passe utrolig fint ind i dit hjem. Du kan jo altid vælge en version hvor der er lys grøn, lys blå, gul og lyserød imellem -hvis du trænger til lidt forår ;0)

    SvarSlet
  6. De grafiske der er for fede! Men måske også nogle hæklede/strikkede? Jeg ved, at Tusindfryd har et par forslag plus DIY. Det ser så hyggeligt med strikkede puder, og man kan jo stadig lave dem grafiske, hvis det er det :-).
    God fornøjelse og glæder mig til at se billeder.

    SvarSlet
  7. Tak for jeres svar. Kan godt se, jeg vist skal i gang med enten at sy nogle Ferm lignende eller spare op til de rigtige:-)

    SvarSlet
  8. Tak for linket:) Tror sådan nogen puder kunne være fine hjemme hos jer:) Jeg ville selv ønske, jeg havde en sofa i samme farve som jeres.
    Men det er nok en god idé at holde puderne i de farver, I har i forvejen i stuen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret. Tænker det skal være noget pudder/lyserødt, lysegråt, mint og måske lidt gult.

      Slet
  9. Jeg skal selv i gang med af råkopiere nogle Ferm puder :) Glæder mig til at se, hvad du finder på :)

    Kh Line

    Ps. Du skulle tage at slå ordrebekræftelse ved kommentarer fra, da det er blevet utroligt besværligt at lægge kommentarer, når man skal skrive de lange og bogstavelig talt utydelige ord. Der er mange, der giver op, og så får du ikke alle de kommentarer, du kunne have fået ellers. Du skal bare design > indstillinger > kommentarer og så klikke nej ved 'Vis ordbekræftelse for kommentarer?'

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak Line, troede bare det var noget Blogger havde gjort for at gøre det besværligere at lægge beskeder;-) Men nu er det fjernet... TAK:-)

      Slet
  10. Jeg synes dine HAY-puder er såååå fede! Vil selv sy nogle til den sofa, min kæreste og jeg køber til sommer, når vi flytter sammen. Kan jeg lokke dig til at skrive lidt om, hvordan de er syet (jeg er meget, meget ny foran en symaskine)? Christine

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.