fredag den 10. februar 2012

En elefant kom marcherende...

.... hen ad suttekæden.

Jeg er blevet helt vild med at brodere. Engang for mange år siden, broderede jeg faktisk en del. Men det var på det der hvide stive halløj, I kender det nok, ved ikke lige hvad det kaldes. Men så så jeg på en blog (husker altså ikke hvor), at man kan brodere på hør og lave en suttekæde ud af det. Så sådan en skulle Filuca da have.




Silas skulle da også have en lille ting. Så til ham har jeg broderet en garder (eller en soldat som han kalder ham). Han er vild med soldater!
Den er kommet i ramme med Minimega-papir.


Jeg har mange flere ideer i hovedet til nye broderier, så det er nok ikke det sidste, I får at se.
Overvejer at lave et par DIYs, kunne det have interesse?

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Fin idé med DIY. ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle fine ting du har fået lavet :)

    SvarSlet
  3. Nøøøjs, den er fin! DIY lyder skønt..

    SvarSlet
  4. ja da DIY vil vi gerne se, og hvor er det bare nogle fine ting :-)

    SvarSlet
  5. EEEEJ nu bliver jeg altså endnu mere træt af, at min stædige baby ikke vil bruge sut, den suttesnor er godt nok fin!

    SvarSlet
  6. Ja tak, mange tak til DIY! De er rigtig fine!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.