søndag den 17. januar 2010

Længe siden sidst...

...men dagene er fløjet afsted, synes jeg.
Torsdag var vi sammen mødregruppe hele dagen. For første gang siden før jul, så der var meget der lige skulle vendes, diskuteres og sladres om.

Lørdag hentede vi et nyt klædeskab, som jeg sådan havde glædet mig til at få.
Vi regnede med, at det da lige var samlet på et par timer. Men vi blev klogere... for da Kenneth og jeg på 3,5 timer kun havde nået at samle lågerne (ja, de skulle sgu samles!), måtte vi se os slået og ringede efter hjælp. Kenneth forældre kom og hjalp med at samle og passe Silas. Da der var gået yderligere knap 2 timer, og skabet skulle rejses op, var der blevet byttet rundt på top og bund:-( Men det var blevet mørkt og vi gad ikke mere, så først her i formiddags fik vi skabet færdigt og alt tøj blev sorteret og kom i skabet- skønt!

Billeder fra projektet- baby og "byggerod" fungerer ikke så godt:

Og så skal I da lige se et billede fra mødregruppen:
Odin holder Silas i hånden og har den anden hånd på hans ryg. Det så så sødt ud. Elias prøver om han kan fange Odins hjemmesko.

3 kommentarer:

  1. Hej

    Tak for kommentar inde hos mig :-)

    Hvad tænker du på mht bytte af mit nyerhvervede stof?

    Mail mig gerne på hthorsoee@hotmail.com

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  2. Hej Julie

    Er I ved at flytte eller blot bygge om?

    Har award'et dig inde på min blog.

    Kh. Mie

    SvarSlet
  3. Hej Mie
    Faktisk ingen af delene:-) Vi er bare ved at lave lidt om på soveværelset. På onsdag får vi også ny seng, jubii:-)

    Mange gange tak for awarden:-)
    Kh Julie

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.