søndag den 24. januar 2010

Lidt fra i fredags

I fredags havde jeg et par timer for mig selv, så jeg kørte en tur ind til Århus for at købe et par småting, jeg mangler til nogle småprojekter.
Jeg faldt over en "kik-kasse" med rude i og 3 papæsker i Panduro Hobby. Kassen skal males og tapetseres og så skal den bruges som mini-sættekasse (ruden skal selvfølgelig af). Æskerne skal også tapetseres og bruges til opbevaring af hårpynt og smykker.
Derudover købte jeg lidt papir i Boxdelux og lidt tapet i en malerforretning og på hjemturen en masse stykker stof i Stof & Stil.

Da jeg kom hjem, havde posten været her med stof fra Malika & Rosa.
Og så til sidst et tip: Bloomers i Latinerkvarteret sælger en masse fint vintage sengetøj for 100 kr pr stk (ved ikke om det er dyrt eller billigt, da jeg er ny samler :-))

Kommoden med grebene stod i et vindue i en malerforretning- kunne godt tænke mig de fine fugle, men fik dem ikke købt. Det må blive en anden god gang.

7 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig shoppetur, du havde der :) Jeg er også vild med at snuse rundt i Århus... kommer desværre for sjældent der ned.

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine stoffer og papirer du har fået der!

    Den der "sættekasse", hvad er målene på den, og hvad kostede den? Den er ret fin.

    Tak for dit tip omkring patchworktæppet, jeg har skrevet et svar du meget gerne lige må kommentere på. Måske du har en idé om hvad der er galt?

    Godnat :)

    SvarSlet
  3. Hej Mette, ja man kan jo få mange timer til at gå i Århus:-)

    Hej Julia, har lige svaret, men er desværre ikke til den store hjælp:-(
    Sættekassen.. bum bum, vil tro på øjemål den er 25x15 sådan ca. Mener den kostede 59 kr. Så sådan én må du da have fat i:-)

    SvarSlet
  4. Nej, nogle lækre ting du fik købt. Mums.. Elsker virkelig også at snuse rundt, og finde sager i Århus :-)

    SvarSlet
  5. Hold da op en masse stof - lækkert - hvad skal du sy eller er det ind på lageret i første omgang :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hej Louise, ja der er så mange skønne butikker:-) Har i øvrigt sendt din pakke afsted i dag.

    Hej Mette, ja ikk? Jeg har lige syet en sengerand i mega-patchwork i nogle af stofferne. Resten kommer på lageret. Synes det er inspirerende at have en masse forskelligt til at ligge.

    SvarSlet
  7. Hej Julie,
    Sikke nogle lækre ting du har fundet...jeg elsker latiner kvarteret i Århus - kommer der bare for sjældent (bor ellers i Randers egnen, men det er ikke så tit man får slæbt mand og søn med til storbyen:-)
    De små fine fulge som du skriver om har jeg derhjemme - de kan købes på Nordhjem...bare et tip:-)
    Kig endelig forbi Malumsen en dag, jeg er helt ny herinde og vil så gerne lære en masse skønne piger at kende.
    Ha en dejlig dag...
    Kh. Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.