torsdag den 7. januar 2010

Hader udsalg + efterlysning!

ØV! Havde jo bestilt en lækker teddyfleecedragt til Silas på udsalget. Men i går da pakken fra Miniaturen.dk kom var dragten ikke med- den var udsolgt skrev de:-(
I aftes bestilte jeg den så på troldeshop.com -i morges lå der en mail fra dem - den er desværre udsolgt.
Hvor uheldig kan man være?
Så derfor håber jeg I kan hjælpe. Har I set dragten på en netshop eller har I en, som I vil sælge?
Den er fra Molo og skal være brun enten med røde kanter eller blå. Str skal være 80 evt. 86.
Og den ser sådan her ud (beklager de små billeder, men de er fundet på google):

7 kommentarer:

  1. Jeg har lige set, at Rakel har købt en - måske du høre hende om, hvor hun har købt den:)
    http://fruenssyslerier.blogspot.com/2010/01/navne-og-lidt-sknne-sager-til-lillebror.html

    Held og lykke med jagten;o)

    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg ikke om de lige har den dragt, men Bahne plejer at have en del nedsat Molo under udsalget.

    SvarSlet
  3. Hej Louise, tak for det, jeg har netop skrevet til Rakel. Har godt kunnet finde den i små str, men de større er bare væk:-(

    Hej Mette, har været i Bahne i Århus og der var den desværre ikke:-( Men tak for forslaget:-)

    SvarSlet
  4. Øv. Hvis jeg kommer forbi en Bahne (det gør jeg måske i morgen) eller støder på den andet sted i Kbh, vil jeg gerne købe den for dig.

    Hvad må den koste ?

    Mette

    SvarSlet
  5. Ih altså Mette. Hvis du virkelig gider, så vil det da være dejligt! Den koster 400 når den ikke er på udsalg. Men den er på udsalg til omkring 250-280 mener jeg. Så max 300 vil jeg give. Og så skal den være brun og enten 80 eller 86.
    1000 tak;-)
    Du kan bare sende mig en mail, så kan jeg sende mit mobilnr, så du jo lige kan smide en sms, hvis der er noget?
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Altså, hvis jeg alligevel kommer forbi én, er det jo ikke det store besvær for mig. Så ja, det vil jeg gerne.

    Sender dig lige en mail.

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  7. Hej igen Julie,

    Desværre har jeg ikke fundet den, har kigget i både Magasin og Bahne uden held (fandt kun en blå i str. lille)

    /Mette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.