søndag den 31. januar 2010

100 faste læsere = NY GIVE-AWAY!

Så rundede vi de 100 faste læsere her på bloggen WAUW!
Det udløser en lækker give-away.
Du kan vinde 2 børnebøjler beklædt med tapet og på den anden side Rie Elise Larsen papir samt en lille stofpakke med retro stoffer.

Alt hvad du skal gøre er at være fast læser her på bloggen- er du det ikke allerede, så skynd dig at meld dig på- samt at skrive en kommentar til indlægget her.
Jeg trækker vinderen på lørdag d. 6. februar 2010.

Husk den igangværende give-away, som bliver trukket i morgen!
Se også mine change-aways med tapet og stof.

OBS OBS: Kan se der har været lidt forvirring: Du kan kun deltage med 1 lod. For at deltage skal du være fast læser + skrive en kommentar.

90 kommentarer:

  1. Hej Julie. Jeg er allerede fast læser og vil gerne være med i denne give away også! Det er flot du laver så mange. Hilsen Anja

    SvarSlet
  2. Jeg følger fast med på din skønne blog og vil naturligvis gerne være med her!!

    SvarSlet
  3. Hej Julie!
    Jeg vil med stor ære være den første til at melde mig til denne giveaway med 3 lodder :-)
    Ih, jeg håber jeg får fingre i nogle af dine lækre stoffer (enten i den igangværende giveaway du har, eller denne her!)
    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne være med i din give away. Er ny blogger, så krydser fingre for at nr. 4 betyder held :o)

    SvarSlet
  6. Der kom så lige to i forkøbet, men skidt at være nr. 3 må betyde held;-)
    Kan se at du ikke har skrevet noget med lodder, så hvis man kun kan melde sig med 1 lod, så gør jeg selvfølgelig bare det:-D

    SvarSlet
  7. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder! :D
    Har du sendt stoffet?

    Mvh. Julia

    SvarSlet
  8. Jeg følger dig også trofast, og vl helt sikkert gerne være med i endnu en af dine give aways... Fedt du laver så mange :) Krydser fingre for at vinde :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil da såååå gerne ha' fingrene i de bøjler...

    SvarSlet
  10. Count me in... Jeg v il meget gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Jeg er også med på 3 lodder - hvis det tæller allerede at være en af de 100, forståes! KH Lisbeth

    SvarSlet
  12. Jeg er allerede fast leser - og blir veldig gjerne med i trekningen. :o)

    Ønsker deg en riktig fin søndag!

    SvarSlet
  13. ja jeg vil da også gerne være med :O)

    SvarSlet
  14. Jeg er også begyndt at følge dig fast;-)

    SvarSlet
  15. O's mig - så lækkert stof! (og fine bøjler, selvfølgeligt) :)

    SvarSlet
  16. Kære Julie
    Hjertelig tillykke med de 100 (+3) faste læsere!
    Dejlig blog, har været inde og lure flere gange!
    3 lodder til mig
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  17. altså var jo fast læser i forvejen.....

    SvarSlet
  18. Hej Julie..
    Godt gået - Tillykke med de 100+ faste læsere:)
    Selvfølgelig skal jeg da være med, 3 lodder til mig tak..
    Knus

    SvarSlet
  19. Tillykke med alle læserne !

    Som jeg forstår det er der ikke noget med lodder, men man skal bare kommentere + være fast læser for at deltage.

    Jeg er fast læser :-)

    Mette

    SvarSlet
  20. Hej Julie - jeg læser altid med herinde - du har så meget spændende at byde på. Jeg vil gerne deltage i denne give-away også- Tillykke med de 100 + læsere. Kh. Mette

    SvarSlet
  21. Hej Julie,
    Sikke en flot give away...jeg er jo allerede fast læser, så jeg melder mig på 2 lodder:-)
    Vil MEGET gerne have fingrene i de flotte vintage stoffer...:-)
    Kh. Malene (Malumsen)

    SvarSlet
  22. Hej Julie. Jeg fandt lige din blog, hvor ser det hele hyggeligt ud. Jeg vil da gerne være med i din give-away, så jeg har hermed tilmeldt mig...og krydser fingre.
    Du er velkommen forbi min blog, som ikke er så veludviklet endnu..men arbejder på sagen.
    Ha en skøn søndag.
    KH Mia

    SvarSlet
  23. Hej Julie
    Sikke en fin give away! Og i øvrigt også en fin blog, så jeg har tilmeldt mig som fast læser og krydser fingre for, at jeg vinder:)
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  24. Så fint.. Den er jeg med på.. ;)

    SvarSlet
  25. Tillykke med alle læserne. Jeg vil da frygtelig gerne vinde de fine præmier her :)
    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  26. Jeg skal da helt klart være med. Din blog er meget inspirerende.

    SvarSlet
  27. Jeg er med!! Er vild med din blog, og elsker dit farverige univers. Du er faktisk en af de bloggere, jeg kiggede ind hos i ny og næ, inden jeg selv blev blogger. Nu kigger jeg med hele tiden ;)

    SvarSlet
  28. Jeg er med - fast læser i forvejen :)

    SvarSlet
  29. Nu har jeg meldt mig under fanerne som fast læser af din blog ;0), har dog fuldt med på sidelinien et godt stykke tid...


    Count me in....

    SvarSlet
  30. Hej
    Jeg er allerede fast læser (selvfølgelig!)
    Vil rigtig gerne være med i din give away. Så fine præmier!
    kh Tine

    SvarSlet
  31. Tak for alle jeres søde kommentarer!
    Kan se der lidt forvirring ang. lodder osv, jeg har opdateret teksten i indlæget...

    SvarSlet
  32. Har jo også været med her på bloggen et stykke tid og vil gerne være med i denne fine lodtrækning.

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne være med, med tre lodder :)

    SvarSlet
  34. Jeg vil også gerne være med! :D

    SvarSlet
  35. Jeg vil også være med :o) Er fast læser i forvejen..
    Tillykke med 100+ :)

    SvarSlet
  36. Jeg skal HELT sikkert være med! Jeg fandt dig inden på Trendsales i dag, du laver du virkelig søde ting! Jeg er forresten allerede fast læser, men vil virkelig gerne vinde nogle forskellige stof rester, det kunne være så perfekt. Håber din vej falder forbi min blog en dag?!

    /Sarah

    SvarSlet
  37. STORT tillykke med de 100 ;) Det er super flot!
    Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen
    helle.koed.paulsen@hotmail.com
    Rigtig dejlig søndag aften til dig og dine!

    SvarSlet
  38. Stort tillykke med de 100 faste læsere :)
    jeg er da selvfølgelig med på 3 lodder.

    -Sara

    SvarSlet
  39. Smider 2 lodder, Har desværre stadig ikke fundet ud af hvad man gør for at få det 3. ha ha... Men skal da helt sikkert være med her. Elsker din blog og alle de fine indspirene ting du laver.

    SvarSlet
  40. Uh nogle fine bøjler, de ville være skønne på Asta´s værelse. Og fint stof, kan man aldrig få nok af.
    Tak for en super super spændende blog.

    Kh Anette.

    SvarSlet
  41. Hvor fantastisk!! Jeg er med på to lodder
    Marie Louise

    SvarSlet
  42. Jeg er fast læser og vil rigtig gerne deltage.
    Tillykke fra mig
    Maria

    SvarSlet
  43. Tillykke med 100 faste læsere:)
    Jeg vil gerne være med i din give away!

    SvarSlet
  44. Ja et stort tillykke med de 100 faste! Jeg er en af dem ;)
    Og deltager self. i din give away..
    -Pia

    SvarSlet
  45. Det er da absolut en stor fejl, at jeg ikke er fast læser på din blog. Men det er der rettet op på nu.
    Ha' en go' dag.
    /Lonni

    SvarSlet
  46. Endnu en fast læser melder sig på banen.
    2 lodder til mig :-)

    Rikke

    SvarSlet
  47. Jeg er allerede fast læser på bloggen:-)
    Bøljerne er super fine, ligesom stoffet. Begge dele ville pynte herhjemme.
    KH Dorthe - nu med egen blog:-)

    SvarSlet
  48. 2 lodder til meg!
    Lekre giveaways:)
    Ha en god uke! Digger den video du la ut!

    SvarSlet
  49. Jeg vil naturligvis også gerne være med! :)

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne være med med to lodder :-)

    SvarSlet
  51. Tillykke med de mange læsere - herligt!
    Vil rigtig gerne deltage - og vinde, hehe ;-)

    Har du modtaget tapet egentlig?

    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  52. Hej!
    Jeg er allerede fast læser her og deltager gerne i din fine give away.
    kh

    SvarSlet
  53. Hejsa

    Jamen jeg hopper da troeligt med igen
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  54. jeg er selvfølgelig med!! :)

    SvarSlet
  55. Jeg vil da gerne være med - 3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  56. Hej Julie..
    Sikke nogle lækre gevinster!!!:) Jeg er da nødt til at prøve chancen - vil så gerne have udbygget min stofsamling og de bøjler er da super fine..
    Er allerede fast læser..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  57. Rigtig lækker giveaway du har lavet Julie! Jeg vil rigtig gerne være med. :-)

    Kh. Tine – www.detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet
  58. Jeg vil også gerne være med :).

    Jeg udlodder selv en Elsebeth Gynther bog hos mig hvis du er interesseret i at være med der :).

    Mvh,
    Synne
    http://synne-petersen.blogspot.com/

    SvarSlet
  59. Jeg er med :-) Skønne bøjler & herlige stoffer...

    SvarSlet
  60. Jeg vil også gerne være med i denne give:-)

    SvarSlet
  61. Så fin en blog og en fantastisk give away.
    2 lodder til mig.
    KH Kamilla

    SvarSlet
  62. Lavede lige et link, så tre lodder!

    SvarSlet
  63. Hejsa! Denne her vil jeg da HELT sikkert gerne være med i - ja, og selvfølgelig vinde, hehe... Sim salla bim, trylleformular for at jeg vinder!!! Gerne den med retrostofferne! ;o)
    /Marengse

    SvarSlet
  64. heg vil gjerne være med :))) ha en fiiin dag

    SvarSlet
  65. Uh ha...., jeg vil også være med.
    Sikke fine præmier....

    God dag.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  66. Hej Julie... Jeg vil også gerne være med i denne give away og venter endnu spændt på resultatet af den anden :-)
    Kh Pia

    SvarSlet
  67. Jamen jeg skynder mig da lige at smide 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  68. Jeg er også med. 2 lodder til mig. Og stort tillykke med 100!

    SvarSlet
  69. Skøøøn give-away!
    Jeg er med:)
    Kh Signe

    SvarSlet
  70. Deltager gerne! Er allerede fast læser, og her har du kommentaren ;) = 1 lod :)

    SvarSlet
  71. Jeg prøver da også lykken igen - du er virkelig up på beatet med give aways :-D

    SvarSlet
  72. Fine fine ting... jeg er med :)

    SvarSlet
  73. Ihhh, har lige gået og sukket over, at vi ingen bøjler har til Krabbes hjemmestrik, som jo fortjener at blive set så meget som muligt når nu mormor var ved at slå knuder på sig selv over at lave den. Jeg melder mig som fast læser af dine lækre ting, og håber at få baby-fifs når nu vore drenge er lige gamle:D

    SvarSlet
  74. Åhh ville elske at vinde de fine ting :))) Jeg er med!!

    SvarSlet
  75. Wow, jeg vil gerne være med! :-D

    SvarSlet
  76. Hei,

    kom over bloggen din via omveier, og her var det mye flott! Ikke rart du har over 100 lesere! Og nå er jeg en av de så jeg vil gjerne være med for en sjangse til å vinne ;)

    Vennlig hilsen Gunn

    SvarSlet
  77. Jeg er med på 3 lodder i denne fine give away:)

    Vh. Louise

    SvarSlet
  78. Har simpelthen overset denne give-away...håber jeg kan nå at deltage her på falderebet. Jeg er fast læser og vil rigtig gerne vinde ovenstående:)

    SvarSlet
  79. Ihh hvor en fed give away!! Ved heller ikke hvordan jeg kunne overse den, men melder mig hurtigt på banen hvis jeg kan nå det endnu :)
    I øvrigt, rigtig skøn blog du har!

    SvarSlet
  80. Heisan.

    Jeg er da med og krydser alt...

    SvarSlet
  81. uuh lækkert - jeg er klart med :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.