torsdag den 7. januar 2010

CHANGE-AWAY

Jeg har rodet lidt i tapetkurven og har fundet en masse lækkert tapet og papir frem.
Der er alt lige fra vintage og Ferm til Rie Elise Larsen og Rice. Stykkerne kan bruges til f.eks. sættekasse, rammer og andre småprojekter. De største stykker er ½ meter.

Så hvem har lyst til at bytte med noget andet?
Det kunne være hvad som helst. F.eks. søger jeg retro stoffer, et uro (meget gerne med ugler eller elefanter), hæklede sager, andet tapet/papir osv osv osv.
Kom frisk!

15 kommentarer:

  1. Hej Julie!

    Jeg er frisk, jeg har en masse forskelligt kreagrej liggende.
    Kan evt. gå mine sager igennem og så skrive et par forslag til dig?

    Ellers er du velkommen til at kigge forbi min blog og se lidt af mit "TingelTangel".

    www.frktingeltangel.blogspot.com

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  2. Hej Julie,

    Wauw, virkeligt smukt papir du fremviser!
    Jeg er helt klart også frisk - jeg vil rigtig gerne lave en uro med ugler til dig. Jeg kan evt. sende dig et par eksempler?
    Eller noget helt andet måske?

    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise 1 :-)
    Jeg vil meget gerne modtage forslag. Kigger lige din blog mere grundigt her i aften.

    Hej Louise 2 :-)
    Det lyder spændende. Vil meget gerne se forslagene.
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ih hvor fint, og lige det jeg står og mangler.
    Jeg har en masse stykker vintage tekstiler, både store og små. Jeg kan evt. lige tage nogle billeder imorgen, og sende dem, hvis du er interesseret?

    Kh Julia

    SvarSlet
  5. Hej Julia

    Ih det lyder da spændende. Du må meget gerne sende billeder: julie_lykke@hotmail.com

    Kh Julie

    SvarSlet
  6. Hej igen Julia

    Jeg har taget billeder, og lagt dem ud på min blog. Så kig forbi og se om det kan friste. Det håber jeg :)

    Kh Julia

    SvarSlet
  7. Ups, jeg mente selvfølgelig hej igen JuliE...Er så vant til at skrive det med A.

    SvarSlet
  8. Er bestemt også vældig interesseret.... Syer lidt forskelligt som jeg sælger på TS - du kan da kigge forbi og se om der skulle være noget der fænger. Mit brugernavn er: Noemca

    SvarSlet
  9. Hej Julia
    Har lige kigget billederne, ser fint ud. Er ikke helt 100 på det er hvad jeg leder efter, men det er jo også svært at vide, når man ikke helt selv ved det ;-)
    Tænker lige lidt over det, hvis det er ok?

    Hej Kivi
    Det er bare så fint det du laver. Håber det i orden, jeg lige tænker lidt over det:-)

    FLERE FORSLAG ER VELKOMNE! :-)

    SvarSlet
  10. Det er bare helt i orden, du siger bare til :) Jeg kan også smide en navnehalskæde og nogle vintage-knapper øresticks med i byttehandlen, hvis det var noget? (lokke lokke)

    SvarSlet
  11. Hej Julie!
    Jeg er også meget interesseret! Har tons vis af vintage stof og kunne evt. lave et lille kit med stykker skåret i små firkanter, så du kan lave din egen fine pude! :o)
    Du kan evt. se på min blog (klik på mit navn), for at se noget af mit stof!
    Har også selv lidt tapet jeg kan smide med i pakken! :D Eller fine knapper til at pynte ting med!
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  12. Hej Juliarunge
    Det er lige præcis sådan noget stof jeg kunne bruge:-) Vil du ikke sende mig nogle forslag på mail?
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg har hermed sendt dig en mail :o)

    SvarSlet
  14. Hej igen Julie

    Jeg sender dig lige en mail ang. min change away :)

    Kh Julia

    SvarSlet
  15. Hej
    Jeg har en smule tapet og noget vintage stof, skal jeg ikke bare sende dig en mail med det så du kan se ;)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.