fredag den 13. april 2012

Nyt til hjemmet og lidt indretning med en lille efterlysning

Aaahh, der er ikke noget som en god gang shopping af ting, man har ønsket sig længe, vel?
I dag var jeg et hurtigt smut forbi T.I.N.G. i Silkeborg. De er flyttet ind i nabolokalerne og hold fast hvor er det blevet lækkert. De har alt hvad hjertet begærer af lysestager, vaser, skåle, nips, puder, tæpper og møbler lige fra Liebe og Helbak til HAY og Eames. Jeg kunne bruge en millard der inde!
Jeg har sparet op til en lækker HAY pude og nu står den fint i sofaen. Inden længe skal jeg have en mere. Overvejer lidt om den skal være kvadratisk, rund eller aflang med 2 knapper på hver side. De "gamle" puder er stadig til salg.




Købte også et porcelænsgreb fra Anne Black til sofabordsskuffen og en Liebe mor-kop, som jeg glæder mig til at drikke en latte af i aften.

Den lille gule skuffedims har også fået en ny plads her i stuen.


For tiden går vi og overvejer at bytte soveværelset og børneværelset rundt. Det vil give ungerne lidt mere plads og os lidt mindre. Men før vi kan komme i gang, skal vi finde et gammelt karlekammerskab, som skal fungere som min kreaplads. Så har du et stående, så skriv endelig. Må gerne trænge til en kærlig hånd - men skal kunne afhentes billigt i Østjylland.

 (Billedet er fundet via Google)

10 kommentarer:

  1. lækre ting, godt jeg ikke bor i nærheden af t.i.n.g. ;) jeg elsker at flytte om - desværre har vi ikke rigtig mulighederne her, men jeg synes da at det lyder som en god ide - man har jo ikke brug for saa meget plads i soveværelset.

    SvarSlet
  2. Pokkers da også - jeg har næsten lige afleveret et karlekammerskab til genbrug, fordi jeg ikke gad bøvle med at få det solgt :-/ Og jeg bor i Vejle, så det havde nok kunne lade sig gøre at få den del klaret...

    Jeg ønsker mig også nogle HAY puder - de er bare fede!!

    KH Nina

    SvarSlet
  3. Hej Julie, min veninde har et til salg med hylder. Det er vist i ok stand, men som du siger, så trænger det til en kærlig hånd. Hun bor i Allingåbro lidt udenfor Randers.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og skabet ligner fuldstændig mit i forhold til lister osv. Den eneste forskel er at mit har luft til gulvet hvor hendes står helt på gulvet ligesom det billede du har fundet på google. Du kan skrive inde hos mig, hvis du er interesseret :-)

      Slet
  4. Bor du i Silkeborg? jeg har boet i Silkeborg i 8 år. ja T.I.N.G er en meget lækker butik,elsker den.
    Sælger du kun puderne samlet?? Jeg har et karlekammerskab..elsker det :)
    Lækker indretning i har. kram

    SvarSlet
  5. Hvad er det for nogle puder du har til salg??

    SvarSlet
  6. Hvad skal du hve for den lille aflange pude med knap?

    SvarSlet
  7. Jeg er HELT vild med dit sofabord!

    SvarSlet
  8. Er dine puder solgt?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.