onsdag den 6. juni 2012

IKEA, børnehavebarn og boligtips?

I dag har jeg været et smut i IKEA. Skulle have haft et nyt betræk til vores lænestol, men det fik jeg ikke (jeg glemte det faktisk). Købte et par træer til stuen. Plejer ellers at have orkideer eller friske buketter, men nu trænger vi lige til noget andet.




Har fået flyttet sofaen lidt, så den ikke står i hjørnet, men se nu passer gallerihylderne over ikke længere. Så det medfører endnu mere arbejde til den barslende mor :-)
Overvejer om vi skal have noget andet end hylderne. Ved bare ikke hvad. Nogle gode ideer?


Her er lige et par billeder mere af stuen, så I kan se, hvad der vil passe til.


Ja beklager rodet, men der bor 2 børn her ;-)


Silas ligger meget på sofaen for tiden. Han er lige startet i børnehave i fredags og er helt færdig i motoren, når han kommer hjem. Så der bliver set meget Lille Nørd og Olsen Banden, som er det store hit for tiden.


15 kommentarer:

  1. Skønt at se lidt rod :-)
    Det er en fin billedevæg du har lavet. :-)

    SvarSlet
  2. Nåe lille fyr, han ser noget træt ud ;o) Hvor er der altid fint hos jer - tænker om de hylder skal hænge lige over sofaen? Eller måske skal du flytte dem nu når du alligevel skal lappe huller i væggen ;o) Elsker de smalle hylder så måske du bare skal sætte nogle i forlængelse af dem? ;oD

    SvarSlet
  3. Ett litet tips är att måla en stor canvas-tavla tillsammans med barnen och hänga upp. Det är så roligt och den blir snyggare än man kan tro ;-)

    SvarSlet
  4. Synes også du skal beholde de hylder ;)

    SvarSlet
  5. Jeg synes at et stort maleri kunne være et fedt alternativ til hyllerne.

    SvarSlet
  6. Julie, nu bor du jo så ganske fint:0) Men ja, noget stort over sofanen eller hylderne hele vejen over væggen:0)
    Kh Maria

    SvarSlet
  7. Synes som mange andre også at i bor skønt. Men måske nogle bogkasser med noget flot tapet ville pynte :)
    Hvor er jeres fine fine sofa fra. Den er jeg ret vild med
    Hilsner fra Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa
      Sofaen er fra Ilva. Mener modellen hedder Badia?

      Slet
  8. Hvad med et stort billede/maleri for enden af billedvæggen - så undgår du at skulle lappe skruehuller ;) Og det ville også pynte rigtig godt.

    SvarSlet
  9. Synes det ser fedt ud at hylderne sidder asymmetrisk og ikke lige over sofaen. Sådan ville jeg altid vælge det - til hver en tid - og det er ikke bare fordi jeg er doven :-)

    SvarSlet
  10. Jeg ville lade hylderne hænge, og så tilføje enten en stor billedramme eller et maleri ved siden af, så det ligner at det er meningen hylderne skal sidde sådan :)

    SvarSlet
  11. synes faktisk også snildt du kan lade hylderne hænge og give det lidt balance ved, at hænge noget op i modsatte ende :) I bor hyggeligt - men det der rod... jeg kan kun få øje på lidt legetøj, men det kan da ikke være rod :D

    SvarSlet
  12. Endnu engang: er dybt misundelig over jeres lækre hjem! I bor virkelig flot!
    Er enig med de mange andre om at lade hylderne hænge og så tilføje et maleri :)

    SvarSlet
  13. Tak for jeres ideer. Jeg tror vi prøver med maleriet og lampen og så lader vi hylderne hænge:-)

    SvarSlet
  14. Jeg er helt vild med magasinholderen fra Foxy Potato - måske det kunne være en idé os dig :o) http://shop.jacobsenplus.dk/vega-magasinholder-fra-foxy-potato/

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.