søndag den 17. juni 2012

En søndag på Ingerslev

Se nu gik der over en uge, før jeg igen fik lavet indlæg her på bloggen. Men jeg oplever virkelig ikke det helt store for tiden og på kreafronten står det bomstille.
I dag har jeg været på Ingerslev og sælge i regnbyer og meget lidt sol. Men det gik okay, desværre var der ikke så mange mennesker, som der plejer. Masser af fine ting var der dog at finde. Kunne have brugt mange flere penge, men beherskede mig faktisk.

Mine bedste køb er et smukt retro vattæppe i virkelig fine klare farver.



En stor Wheely Bug mus til 250 kr. Har faktisk ledt efter en længe, Filuca havde gemt penge fra sin dåb til den.


Og så en fin fin trækasse-ting til blomster til kun 20 kr! Det var dælme billigt. Synes ellers sådan nogle gamle slidte haveting er vildt dyre.


Nu er ungerne puttet, Kenneth sendt til landskamp, madpakker smurt, tøj fundet frem til i morgen og ryddet op. Så nu skal jeg slænge mig i sofaen.
God aften!


10 kommentarer:

  1. Vattæppet er super flot. Gode fund :) Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  2. Troede det var den sidste søndag i hver mdr at der er loppemarked?? Øv vil så gerne have været derinde :(

    Super fine køb!!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle fine ting! :0) I bor bare så fiiint .....

    SvarSlet
  4. Åh, jeg kender alt for godt det med at der ikke sker de vilde blogværdige ting ;)
    Du har fundet nogle fine sager, især musen :)

    SvarSlet
  5. Lækre sager Julie, super pris for musen!
    Årh hvor jeg lige nu drømmer om den dag vi har stuen (ja faktisk huset) klar og kan skrive samme. Benene op, en god kop the og inspirerende blade -med god samvittighed.
    Nyd det :) smil herfra

    SvarSlet
  6. Fede ting Julie og til gode priser :)
    Ha en fantastisk uge!

    SvarSlet
  7. Sikke nogle dejlige fund! Gid det var mig, der havde gjort sådanne kup i weekenden;)

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint, det vattæppe ;o)
    Her er vi også store fans af wheelybug´en ;o)

    SvarSlet
  9. Aj, så skulle jeg jo være taget derud. Øv, mangler sådan et vattæppe eller to. Hvad måtte du slippe for det?

    SvarSlet
  10. Ja jeg nåede slet ikke derom, men det er der jo igen i næste månede. Dejligt tæppe du fik købt og ja det var da godt nok billigt for den træting du købte der.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.