lørdag den 16. oktober 2010

STOFSALG

Da der er blevet fyldt meget lækkert nyt stof i skabene den sidste tid, er jeg nødt til at sælge lidt ud af, hvad jeg har.
Derfor er disse 3 pakker til salg.
Et eksempel på en pakke kan være: 43x75, 65x47, 46x120, 34x64, 56x64, 28x135, 60x65, 38x64 og 33x90. Så nogle okay gode stykker til lappetæpper, patchwork osv.
Priserne er faste og sælges efter først-til-mølle-princippet. Pakkerne er lavet og de kan ikke mixes.


Pakke 1 165 inkl. porto
Pakke 2 155 inkl. porto

Pakke 3 155 inkl. porto

4 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt bruge en pakke, hvor der er et stykke af det orange der er på de 2 øverste billeder og så ellers blålige nuencer. Jeg er ikke så meget for at købe pakker hvor jeg kun kan bruge nogle få stykker, så hvis der kómmer sådan en pakke, kan du skrive til 6andersen@webspeed.dk
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    Send mig din mail på miachristina1@hotmail.com, så finder vi ud af noget...
    Kh Mia

    SvarSlet
  3. Hej Mia, har sendt en mail:-)

    Hej Chatrine ja det kan jeg godt. Det vil koste 15 kr ekstra i porto

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.