søndag den 24. oktober 2010

Kender I det?

At man får en god idé lige inden man skal sove? Sådan har jeg det tit. Enten må jeg op og tænde lys for at skrive eller tegne den ned på papir - ellers håber jeg på den stadig er på nethinden næste morgen.
Sådan var det i hvert fald med denne her blæksprutte.
Jeg hæklede kroppen og syede ben og bund af retro stof. Vupti så blev det til en nålepude til mit nye "krearum" (som i I øvrigt lige må se en anden gang).

Nu skal jeg i gang med et nyt projekt af disse lækre stoffer...


Hvad laver I på sådan en regnfuld søndag?

4 kommentarer:

  1. Kender det kun alt for godt... står tit op fordi jeg er bange for at glemme ideen :)
    Super sødt nålepude den er da skøn :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. kender det godt, har altid en notesbog liggende, som efterhånden er fyldt af gode ide´r. og den er da for sød din blæksprutte, fin combi af hækling og syning, og dejlige farver.

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Hvor er den blæksprutte dejlig..god idé.
    God søndag
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Ja, det kender jeg alt for godt. Skynder mig også altid at nedfælde ideerne...
    Hvor er den bare skøn, din blæksprutte-nålepude. Er også helt vild med kombien af det hæklede og det syede. Glæder mig i øvrigt til at se dit "krearum"!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.