tirsdag den 1. juni 2010

To do-listen for tirsdag


Så er Silas afleveret i dagpleje og jeg har nu ca 6 timer for mig selv her hjemme. Jeg har mange ting på to-dog-listen i dag. Tænker derfor at hvis jeg nu offentliggør listen her, bliver det nemmere at få tingene ordnet. Derfor kommer den her:
  • Vaske sengetøj og lægge rent på
  • Sy quiltet vest færdig
  • Fylde elefanter og sy dem sammen
  • Stryge labels på diverse projekter
  • Få styr på mangler og indkøb til Tanjas polterabend
  • Lave Silas' ønskeseddel
  • Købe ind til aftensmad (kyllingegryde med ris og salat)
  • Lave aftensmad så den er klar til kl 17
  • I IKEA med Lærke ved 18-tiden

1-2-3 GÅ I GANG....

4 kommentarer:

  1. wow tænk så meget man kan nå når ikke man passe børn ;)
    Hvad skal du have i Ikea?

    SvarSlet
  2. Go go go! ;-)
    Håber du når det hele!
    Rigtig god tirsdag!

    SvarSlet
  3. Lyder som en god plan!
    God fornøjelse

    SvarSlet
  4. Hej hej
    Bella, jeg skal vist kun have et skuffedarium.

    God aften til jer alle!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.