torsdag den 3. juni 2010

Et retro-naboskab

Den anden dag faldt jeg over denne fine stak på en annonce på Trendsales.

Jeg ville ønske jeg kunne bladre igennem bunken, men ak måtte jo bare sidde og nærstudere billedet. Jeg klikkede mig inden på brugeren og så vi boede i samme by. Tænkte det da var lidt spøjst. Spurgte hende om jeg ikke måtte kigge forbi og se på sagerne. Jo det måtte jeg da, fik adressen og så viser det sig, at det er Louise- min nye nabo.
Så i dag gik Silas og jeg ind til Louise og hendes søde datter og fik lidt jordbær og kiggede stoffer.
Vi byttede lidt og se hvad jeg fik med mig hjem til samlingen. En grøn Södahl dug og et halvt dynebtræk.

Det viser sig, at Louise også er vild med indretning, genbrug, lopper, tapet og ikke mindst retro stoffer. Tænk sig at bo dør om dør med en retro-elsker uden at vide det.
Hvis du vil se nærmere på Louises stof så klik her.

9 kommentarer:

  1. ha ha ha, fantastisk historie. Gid det var mig, der havde sådan en nabo. Så skulle der sludres, drikkes kaffe over hækken og byttes big time :)

    SvarSlet
  2. Det er da bare en historie af de allerbedste :) Tænk hvad sådan en TS annonce ikke kan udvikle sig til. Hvor SKØNT!

    SvarSlet
  3. Ih hvor fedt Julie - så godt hendes annonce. Nej hvor er du heldig!
    Tilslutter mig Helle - gid jeg havde sådan en nabo - har dog super gode naboer, det er bare ikke lige stof vi bytter:-) Men åh det gad jeg bare godt.....

    SvarSlet
  4. Ej hvor sjovt Julie:) hi hi
    Jeg var faktisk selv inde på trendsales på den annonce og sjovt nok så jeg godt en som ville tage derhen.
    Hvor er Danmark lille nogengange - skønt

    SvarSlet
  5. Hold da helt op, hvad er chancen lige for at det er ens nabo?! Hvis bare jeg kunne være så heldig at få en krea-retro-stof-glad nabo når vi flytter om lidt.
    Super fint stof du fik med dig derfra iøvrigt!

    SvarSlet
  6. Så også godt annoncen derinde, men desværre var det ikke MIN nabo...Fedt med sådan en nabo - mon ikke I begge kommer til at nyde godt af det:)

    SvarSlet
  7. Hej Julie
    Super godt, det kommer i nok begge til at nyde godt af :)

    SvarSlet
  8. Haha.. Hvor heldig kan man være??! Herligt med et sådant naboskab :-)

    SvarSlet
  9. herlig historie ;)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.