tirsdag den 1. juni 2010

Update på to-do-listen

Så er tirsdagen ved at være gået og sørme om jeg ikke nåede hele listen og endda mere til
  • Vaske sengetøj og lægge rent på. Tjek!
  • Sy quiltet vest færdig. Næsten tjek! Mangler lige lidt kantebånd:-( Nu hvor jeg har præsteret at lave en rimelig pæn vest i fake liberty, vil jeg næste gang forsøge mig i ægte liberty:-

  • Fylde elefanter og sy dem sammen. Tjek! Nåede også lige et par fugle.
  • Stryge labels på diverse projekter. Tjek!

  • Få styr på mangler og indkøb til Tanjas polterabend. Tjek! Mangler kun at købe sodavand og snacks, som købes dagen inden.

  • Lave Silas' ønskeseddel. Tjek! Blogger den senere.

  • Købe ind til aftensmad. Tjek!

  • Lave aftensmad så den er klar til kl 17. Tjek!
  • I IKEA med Lærke ved 18-tiden. Tjek!

Se bare det hjalp at offentliggøre listen. Og jeg nåede faktisk også at håndvaske 3 silke og uldbluser, støvsuge + tømme posen i støvsugeren, tørre støv af i stuen, vande + pille blomster og aflevere bøger på biblo. Tror jeg benytter mig af ideen en anden gang.

5 kommentarer:

  1. Hvem der dog bare havde din energi. Hvad er hemmeligheden?

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor fantastisk. Ville ønske jeg havde en dag, hvor jeg også kunne lave mig en lang liste med alle mulige ting, jeg bare gerne ville nå...

    SvarSlet
  3. Hvor er du en dygtig effektiv kvinde...

    Godt gået.Pæn vest. Og de der dyr er da også bare kære.

    SvarSlet
  4. Det var da vildt så meget du nåede - tror også jeg må prøve tricket en dag med at poste listen ;-)

    Rigtig fine elefanter og fugle du fik lavet - og fint på bloggen er her også blevet :-)

    Kh Louise

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.