torsdag den 27. maj 2010

Blogleg OG Award


Jeg er blevet tagget i en blogleg af: Line, Vicki og Banditten og mor

Så her kommer den:

Morgenes nedtur: At jeg først falder i søvn sammen med Silas kl 5.30 og allerede vågner igen kl 6.45. Silas har været syg, hostet og ikke sovet hele natten...
Morgenens optur: At komme igennem til lægen i første forsøg + at få en tid til kl 11.
Udenfor mit vindue: Holder den lille Opel.
I min vindueskarm: Står en stor sort Cocoon med hvide crysantimum, sort kubus med hvide lys og 2 glas Ikeaglas med aloe vera'er.

I fjernsynet kører: Danske Hollywoodfuer

Jeg vil til at høre (nærmere se): Veninder på 1. klasse og derefter Paradise-finale

Mit tøj: Cowboybukser, hvid tunika og brune Havaianas.
Idag skal jeg nå/skulle jeg nå: At få Silas til lægen, passe og pleje ham, få en lur og til lagersalg med Bella i aften, som jeg desværre måtte aflyse.
Men jeg vil hellere: Have en rask dreng

Weekenden skal gå med: Loppemarkeder og kreative indesysler.
Dette billede har I aldrig set før:

Det første billede af min lille familie

Jeg sender legen videre til: Kristin og Louise.

Tine har tildelt mig en Beautiful Blogger-award.
Tine skrev: Julies kreahule - hun laver de skønneste kreating. Tak for den og for rosen :-)



Jeg skal fortælle 7 ting om mig selv samt sende legen videre til 7 andre.

  1. Jeg elsker nelliker- specielt de lyserøde.
  2. Jeg er en sucker for Paradise Hotel.
  3. Min yndlings-Rittersport er den med kokos, som desværre ikke sælges i Danmark længere.
  4. Jeg keder mig aldrig.
  5. Jeg sover bedst på maven - var ret problematisk da jeg var gravid.
  6. Jeg går i flip-flops fra april til oktober (sådan cirka).
  7. Jeg stopper ikke med personlige billeder på bloggen MEN nu bliver de mærket med et logo, jeg selv har designet inspireret af Christina.

Jeg sender legen videre til 7 bloggere, som jeg elsker at følge og som laver fantastiske, inspirerende ting og sager. Ved ikke om de allerede har modtaget den.

Krudtuglens mor, Pralerier, Annchen, Kærlig hilsen B, Mama Lola, Bella og Julia Runge

2 kommentarer:

  1. Hej Julie!

    Hvor er i søde der på billedet - super med logo'et på.
    Tak for legen - laver et indlæg en af dagene.
    Ha en dejlig aften

    Kh

    SvarSlet
  2. Tillykke med awarden - den er vel fortjent!
    Og super fint billede med logo :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.