torsdag den 12. januar 2012

Spisetid = hagesmække

Nu går der ikke så længe igen, før Filuca skal til at have grød og mos. Hun bliver 4 måneder her i januar, men tror vi venter med at starte op til hun er 5 måneder. Indtil videre trives hun fint på min mælk.


Så nu har jeg fundet frottestof frem fra stofskabet. Nu skal der syes spisesmække. Har klippet mønster efter Småfolks, som hun også har nogle stykker af.



Gad vide om der sidder nogen derude, der har noget retro frotte til salg eller bytte?

9 kommentarer:

  1. NØØØØJ hvor er hun bare lækker. Og fede hagesmækker du får syet dér!!

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    Jeg har noget super lækkert retro frotte, som jeg godt kunne bytte en bid af. Jeg har også noget af det lilla og grønne æblestof, du søger, men jeg er nok lidt kræsen i, hvad jeg vil bytte med ;) Du skal i hvert fald være velkommen til at sende mig en mail, hvis du gerne vil bytte :)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Hejsa :)

    Jeg har et rigtigt fint babybadehåndklæde i orange røde farver, var meningen jeg ville sy nogle selv men blev aldrig til noget, kan maile dig billede hvis det er ?

    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Tak Camilla:-)

    Line, sender dig lige en mail snart. Ventet lige på noget nyt stof, måske det kunne være noget..

    Rikke meget gerne julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hej Julie.
    Du har vel ikke lyst til at sy nogle savle / spise smække på bestilling?
    De er så fine...
    Mvh Katja

    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
  6. Sikke nogle herlige farver, synes det er så svært at finde fint retrofrotte, så du er heldig :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har lidt forskelligt retrofrotté til salg her:
    http://www.etsy.com/shop/bybay?section_id=7894173

    SvarSlet
  8. Hej Julie
    Jeg fik en gammel, farverig frotté-kjole foræret i dag, og tænkte på dig. Du kan sende mig din adresse på efausing@hotmail.com, så sender jeg et stykke afsted til dig:)
    Elisabeth

    SvarSlet
  9. jeg bliver nød til lige at skrive at jeg bare elsker det billede af Filuca øverst!!! iihh hun er SÅ lækker!!! <3

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.