onsdag den 7. juli 2010

Jeg er her endnu...

....jeg har bare haft travlt med så mange ting.
Er bla. i gang med at hækle et lille tæppe i grannystripes til Silas' bamsejunoseng. Vejledningen kan du finde hos Wenche lige her.
Jeg har også fået syet 2 par sommerbukser.
Det ene par i liberty (Caesar grøn og Capel turkis i livet og ved anklerne) og det andet par er i lilla hør og retro stof i livet.
Ellers nyder vi den dejlige sommer. Silas elsker at være ude og vil helst ikke med ind igen, når vi lukker terrassedøren om aftenen.
Med den varme blev jeg også lige nødt til at bestille lidt sommertøj. Jeg har bestilt her. Der er massevis af billigt og let sommertøj, lige som jeg kan lide det.

12 kommentarer:

  1. Det er virkelig heller ikke computer-vejr i øjeblikket, men godt med et lille pip fra dig ;-)
    Lækre sommerbukser du har fået dig - jeg skal også have lavet nogle, hvor den eftergånden halvstore mave kan være i ;-)
    Herhjemme er jeg i øvrigt også i gang med et tæppe til dukkesengen, og jeg er virkelig overrasket over hvor nemt der er og hvor fint det bliver :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. Han er bare for lækker ham Silas!! Stort tillykke med den nu 1årige :)

    SvarSlet
  3. Hej Julie
    Det bliver spændende at se med dit lille projekt:)Noah vil også helst være ude at lege -heldigvis tager vi i sommerhus imorgen så kommer han til at være ude i flere dage:)
    Ja han ser bare dejlig ud din lille dreng...

    SvarSlet
  4. Kære Julie

    Har ikke glemt dig har bare ikke kunnet finde et helt sæt i de farver du gerne vil have men jeg holder øje og melder mig hvis jeg falder over noget ;-)

    God sommer du kære og god fornøjelse med tæppet!!! Fedt så mange har fået lyst til at prøve det af.

    KH

    SvarSlet
  5. Hej Julie
    Fede bukser, jeg har prøvet mange mønstre af på posebukser efterhåneden, men uden at blive helt tilfreds. Hvilket mønster har du syet efter?
    Rikke

    SvarSlet
  6. Louise, ja jeg blev også overrasket over hvor nemt det var at hækle:-) Du må i gang med nogle sommerbukser. Der er massevis af fint stof at lave dem i:-)

    Christina, mange tak:-)

    Vicki, mange tak og god tur til jer:-)

    Wenche, helt i orden. Tak for vejledingen:-)

    Rikke, jeg bruger et gammelt mønster jeg har fundet ved min mor. Kan godt lige tjekke hvad det hedder. Men er ikke sikker på det fås længere?

    SvarSlet
  7. Hej Julie
    Du må super gerne lige tjekke hvad det hedder:) Jeg har prøvet 4 forskellige mønstre nu, og har ikke helt sy-rutinen til bare at ændre det jeg ikke syns er som det skal være.

    Jeg har stadig mere af det stof du har skrevet om på min blog, jeg ved ikke om du har læst det, men det er altså noget tyndere i kvaliteten end sengetøj. Men hvis det stadig har din interesse, så siger du bare til, jeg har et ret stort stykke liggende:)

    Rikke

    SvarSlet
  8. Hej igen Rikke
    Jeg tjekker lige mønstret her i løbet af ugen.

    Måske du kan finde noget i bytte i min change-away (link i højre side)?

    SvarSlet
  9. Hej igen:)
    Jeg har kigget i din change-away, dem jeg faldt for var væk. Men tænkte på om du måske har lidt af Liberty stoffet fra bukserne tilbage? Kunne godt bruge et stykke til topstykke på posebukser, som på dine:)
    Jeg har et stykke af det stof, du er interesseret i, i str. ca. 70x110.

    Ha en god dag:)

    Rikke

    SvarSlet
  10. Hej Julie

    Så du efterlyste det efterhånden klassiske blåblomstrede tapet hos Mamma Mia. Jeg har nogle ruller, og kan godt undvære nogle meter. Måske vi skulle bytte tapet mod stof snart?

    Jeg sender lige en mail med billeder :)

    Kh. Julia

    SvarSlet
  11. Hej Rikke
    Det er lidt begrænset hvor meget påfuglestof jeg har, for jeg klippede desværre lidt forkert:-( Hvor stort skal det være?

    Hej Julia
    Vil du måske af med 1 hel rulle?
    Mail endelig gerne..

    SvarSlet
  12. Hov jeg syns jeg havde svaret, men min kommentar er her ikke... mærkeligt. Syns det driller mig lidt ind imellem når jeg kommenterer!
    Surt at du har klippe forkert, og så i liberty (men hvem har ikke prøvet at klippe forkert!). Jeg skal bare bruge et stykke til linning, så ca. 20 cm i fuld bredde, eller to stykker jeg kan sy sammen kan også bruges. Hvis ikke, så har du måske et andet stykke smart stof jeg kan brug til linning på et par lilla posebukser? Jeg er åben for forslag:)

    (PS bær lige over med mig hvis jeg har skrevet det samme to gange nu, det driller mig altså lidt:))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.