tirsdag den 22. oktober 2013

Liv i blogland og plakater

Først vil jeg lige rose mine læsere og alle jer andre jeg følger i blogland. Jeg får så mange søde kommentarer for tiden - det er dejligt, så tak for det. Det er fedt, der er ved at komme liv i blogland igen.

Lige for tiden drømmer jeg om plakater og billeder til vores køkken, som er blevet lavet lidt om (mere om det i et andet indlæg). Jeg kan ikke helt beslutte mig for, hvilken stil det skal være. Er vild med Republique plakaten, så vil gerne have den samt et par mindre ved siden af. Men kan nogle af de andre godt gå sammen med?


11 kommentarer:

  1. Ja, det er bare dejligt at der ser ud til at komme lidt liv igen - så er det altså bare meget sjovere at blogge :)
    Det er nogle smukke plakater, du har fundet. Jeg synes sagtens de kan gå sammen med Republique plakaten! Månemanden synes jeg måske ikke passer helt så godt som de andre tre, men den er nu stadig skøn!

    SvarSlet
  2. Wauw nogle anderledes plakater end dem jeg er vant til at se på, men synes faktisk den øverst til højre er ret skøn jo mere jeg kigger på den :) Det er så fedt, at grafisk kunst og plakater er blevet in igen...

    SvarSlet
  3. Synes blogland går død på kommentar og læserfronten hver sommer, men så er det jo godt at efteråret sætter gang i de indendørs aktiviteter. Seventy Tree plakaten er et fint bud, men jeg synes nu der er mange andre gode derude, som er mindre eksonerede endnu.... f.eks. Nanna Kiils akvareller skulle du næsten tjekke ud :-)

    SvarSlet
  4. Helt enig. Det er så rart og at vi går mod efterår og snart vinter har nok stor betydning. Det indbyder jo til hygge og tid til sysler. Dejligt:-)

    SvarSlet
  5. Fine plakater du har fundet. Hvad med at krydre med nogle familie fotos og evt. grafik også...?

    SvarSlet
  6. Super fine plakater, Republique plakaten er noget så fin. -Ellers kunne den også være fin med en playtype plakat...men også dem du har fundet dig der :)

    SvarSlet
  7. De er alle fine jo - min favorit sammen med er den fra Seventy Tree

    SvarSlet
  8. Glæder mig til at se hvad du får hængt op...Ü Er også selv på jagt efter billeder/plakater til alle mine nymalede vægge og det er altså lidt svært..
    Kh Anja.

    SvarSlet
  9. Skønt med liv i blygland.. Er jo selv lige begyndt at blogge.. Åh det er skønt.. Lækre plakater... Glæder mig til at se køkkenet.. Når det er færdigt.. Knus fra Maria

    SvarSlet
  10. Spændende at se hvad du ender med. Jeg er selv ret vild med det med bladene og den med skæget!

    Hilsen Line, som også lige er begyndt at blogge (igen)

    SvarSlet
  11. Begge Trine Struwe passer fint dertil synes jeg, dem har jeg nemlig selv!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.