søndag den 7. april 2013

Verdens dejligste Nugga









16 kommentarer:

  1. Nåårh, hvor er hun lækker :)
    Sød bluse, har du selv syet?

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) tunikaen er fra Christina Rohde, men tror da den nemt kunne syes selv:-)

      Slet
  2. Arhmen hvor lækker har man lov til at være?!?!?! SKønne pige!

    SvarSlet
  3. Jeg bliver altid så glad, når du viser billeder af din lækkerbasse. Hun er bare virkelig lækker!

    SvarSlet
  4. Jeg ELSKER de kinder!!!
    Savner helt min babyprop, når jeg ser billeder af din lækkerbasse. Det er en skøn alder lige der:)

    SvarSlet
  5. Iih hun er simpelthen bare for dejlig :)

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer. Hun er så dejlig, den her alder er bare så skæg. Der er numre i hende:-)

    SvarSlet
  7. Nurh hvor er hun bare dejlig!!! Håber du har det godt, ønsker dig en god uge! Kh. Louise

    SvarSlet
  8. Hun er bare den skønneste lille lækkermås!!!!

    SvarSlet
  9. Naaj hvor er hun dog bare skøn :) Hende kan man da ikke andet end at blive i godt humør af at kigge på :) Rigtig dejlig dag til jer :)

    SvarSlet
  10. Lille skønne trunte..:) En lille lækker grinebidder..

    SvarSlet
  11. Åh, hvor er hun dog bare sød! :D

    Jeg har for tiden gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.