tirsdag den 24. juli 2012

Nymalet kommode og lidt sommer

Jeg blev aldrig tilfreds med farven på kommoden i soveværelset. Synes den var alt for pang og mørk. Så i formiddags har jeg udnyttet det gode vejr ved at stå ude i solen og male den.
Den er malet helt sart mintblå og nu passer den meget bedre ind. Hvordan den så ud tidligere, kan du se i dette indlæg.




I dag er Filuca ovre hos farmor og farfar. Det er første gang hun bliver passet hos andre end mormor og morfar, så det er lidt spændende. Men det går godt, skriver farmor. Hun skal jo vænne sig til det, den. 13. august starter hun i dagpleje.

Silas nyder det gode vejr i haven med vandleg.



12 kommentarer:

  1. Så fint - og ja, bedre end før. Kunne lige se på dit andet indlæg, at du efterlyste billige greb. Jeg har købt nogle i Tiger til sølle 10 kr stk. Har også set nogle i Søstrene Greene. De er ikke som Liebes, men fine synes jeg.

    SvarSlet
  2. super meget beder,mere sart og fin

    SvarSlet
  3. Så fin i sart blå! Kan også bedre lide denne end den tidligere farve.. Dejligt, når du ikke har været tilfreds med kommoden før.

    SvarSlet
  4. Dejligt sikke en flot farve den er blevet ..
    Dejligt med vandpjaskeri og pasning der gik godt :)

    God aften

    Kh Rikke

    SvarSlet
  5. Jeg kunne nu godt lide farven på kommoden før, men måske alligevel lidt bedre den nye farve. :) Det lyserøde skuffe/spejl-møbel er altså også virkelig fint!

    Min mindste skal begynde i vuggestue i august. Det bliver lidt trist at sende dem ud i verdenen. :)

    Det er søde billeder af Silas! Fint plaster. :D

    SvarSlet
  6. Den er bare flot!!
    Jeg kunne også rigtig godt lide den sidst, men nu når jeg sammeligner dem, kan jeg sagtens se hvad du mener.
    Det ser vildt lækkert ud og mindre rodet end min kommode ;o)
    Ha en god weekend.
    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Rigtig fin blog du har. Jeg har lige tilmeldt mig som fast læser. Glæder mig til at følge med :-)
    Kh Marlene

    SvarSlet
  8. Så flott det ble!
    Så friskt og flott!

    SvarSlet
  9. Meget smukke farver, solrige · · · ·, meget simpelt varm jeg gerne

    http://www.billigebrudekjoleronline.dk/

    SvarSlet
  10. Åh det er en skøn farve Julie. Og 13 august det er jo også snart. Er du klar til det?
    Ville sådan ønske vi kunne bruge Noahs dagplejemor, men hun blev fyret så derfor vuggestuen som er en del af Noahs børnehave. En dejlig trøst er at Noah må komme over og besøge hende og det syntes jeg er en skøn tanke:) pøj pøj med lille pige til den tid, fra på mandag kommer min familie fra Chile på besøg en hel uge. Så huset er fyldt med mennesker og håber ikke Alba bliver alt for rundtosset:)

    SvarSlet
  11. sabe do que gostei também? desse pé de maçãs, são maçãs não?Parecem saborosas, vermelhinhas....

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.