fredag den 12. august 2011

Taske til hospitalet, retro sengetøj og kjole til bryllup

Med kun 4 uger til termin er det vist på tide at få pakket tasken til hospitalet. Det er nu gjort.
Lillesøster skal hjem i det samme sæt med Nuser, som jeg selv kom hjem i i 1985 og Silas i 2009.

 Desværre har vi ikke så gode billeder af hverken mig eller Silas i sættet. Det er mig til venstre og Silas til højre.

 Heldigvis nåede jeg også lige en smuttur til København inden lillesøster kommer.
Jeg var forbi Husflid og var så heldig, de lige havde fået nye dynebetræk hjem, som skulle hænges i butikken. Heldigvis for mig, for jeg fik fingrene i dette fine et af slags - i super stand!

 Endelig fandt jeg også en kjole + hårpynt til det bryllup vi skal til i september. Jeg har ellers brugt adskillige timer på nettet på at lede efter en kjole. Og i Fields hang den der bare - til 70% !!

11 kommentarer:

  1. Hej Julie
    Åh ja tasken - den skal jeg også pakke Idag:) eller imorgen:)
    Det bliver så spændende... Hvornår har du termin?
    Elsker det lills stof - hvis du er frisk på en bytter så er jeg klar:)
    Pøj pøj og nu du snakker om bryllup så skal jeg måske også afsted næste lørdag med top mave:( øv


    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  2. ahhhh lækre ting, og dejlige billeder... hvor ser i bare klar ud:-)

    Og skønne skønne stof, elsker det ligesom dig og Vicki:-) Har kun en lille rest her hjemme... Hvor er du heldig at have en hel dyne af det.

    Kram og go weekend

    SvarSlet
  3. Hej Vicki, ja du skal da vist have pakket tasken. Det kan jo være lidt stressende at have sådan en ting hængende over hovedet:-)Jeg har termin d. 9. september, præcis 4 uger i dag.
    Har sendt en mail vedr. bytte:-)

    Hej Louise, vi er næsten også helt klar. Nu mangler jeg kun de ting, jeg håber at nå (sy tæpper osv). Det er nemlig noget rigtigt fint stof, er glad for det:-)

    SvarSlet
  4. Hvor hyggeligt!! Du er da i gooood tid ha ha. Jeg har termin om to uger og jeg er kun ved at vaske tøj til bebs. Jeg har ikke engang pakket tasken endnu. Det når jeg nok. Der er god tid he he.
    Måske jeg skulle til at komme i gang. Tak for sparket!

    SvarSlet
  5. Super fint stof :-) Du må endelig siger, hvis du vil sælge eller bytte. og spændende med den lille nye.
    Susanne

    SvarSlet
  6. Gud ja tasken! Det kunne være jeg skulle tænke på den også, med kun godt to uger til termin.

    Jeg synes simpelthen det er så hyggeligt at gå her og forberede lillesøsters ankomst :)

    SvarSlet
  7. Hej Julie,

    så lige at du havde fundet min ;) Du har købt tapet af mig på TS...hyggeligt!
    Held & Lykke med babygirl...venter selv en lille pige og har termin om præcis 14 dage! Sødt at i har dit gamle sæt til hende ;-) pretty!

    Kh Kira

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare hyggeligt med det samme sæt tøj :-) Og sikken et skønt dynebetræk - er helt vild med farve og motiv! Det må være så hyggeligt at gå og forberede sig til lillesøsters ankomst - her er det allerede ved at være et år siden Ottos fødsel (på fredag), helt ufatteligt at tiden er gået så stærkt :-) God aften!

    SvarSlet
  9. Ved godt det er et gammelt indlæg. Men vil høre dig om du måske har mere tilbage af det lilla stof som du vil sælge eller bytte med? Vh malene

    SvarSlet
  10. Jeg har desværre ikke nok til jeg vil af med det desværre

    SvarSlet
  11. Øv. Det er også super smukt. Har selv et lille stykke :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.