tirsdag den 16. august 2011

Ferien er slut!

Hverdagen er i gang igen. Silas er startet i dagpleje efter 4!!! ugers ferie.
Så nu har jeg igen tid til at få lavet lidt krea i løbet i dagen. Dagen i dag blev brugt på at lave rammer. De er sat til salg.


Ud over lidt kreatid, har jeg været ved jordemoderen i dag. Hun skønnede lillesøster til at veje ca 2900 gram. På fredag (37+0) er hun færdigbagt og må gerne komme ud. Det kunne være skægt, hvis hun valgte sin fødselsdag til lørdag, for der har både jeg og min far fødselsdag :-)

5 kommentarer:

  1. Puha, du har godt nok været produktiv. Held og lykke med salget og bebs!

    SvarSlet
  2. Super fine rammer! Sidder og overvejer, om jeg ikke kunne bruge et par stykker!

    SvarSlet
  3. Sikke effektiv du har været. Super fine rammer!
    Her er hverdagen starter for alvor idag - altså for alle de andre, og NU skal jeg nyde min barsel :)
    Med 2 uger til termin er det godt nok spændende hvornår lillesøster dukker op :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte!
    Jeg ved godt, du har sat dem til salg, men hvor kunne det være fedt med en DIY :o).
    Held og lykke med den forestående begivenhed :o).

    SvarSlet
  5. hej Julie
    Sig endelig til hvis du finder noget på min TS konto du vil bytte nogle rammer med
    Knus herfra
    Michelle

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.