mandag den 29. august 2011

Hvem kan hækle for mig?

Lillesøster skal have dette aktivitetsstativ. Jeg har ledt og ledt efter noget at hænge på, men synes ikke det er til at finde noget fint. Er ikke så glad for de ting man kan få fra Tinylove og hvad det alt sammen hedder.

 Heldigvis er jeg faldet over det fine mærke Deslingos, som laver de sødeste bamser osv.
Har allerede købt disse 2 ophæng.
Jeg tænker det kunne være fint med noget hæklet. Derfor efterlyser jeg nu en, som kan varetage den opgave??
Jeg er vild med tingene her på billedet. Men de er enten mega dyre eller uden strop til ophæng.

10 kommentarer:

  1. Hmm, det kunne jeg da måske godt! Du kan tage et kig på min blog - tumlingerogkrudtugler.blogspot.com

    Hvad vil du have til at hænge? Små dyr?

    SvarSlet
  2. Ellers prøv at høre om Laura kan lokkes? (www.lindersverden.blogspot.com) hun laver de sødeste mumitrolde/smølfer mm...
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Tag også et kig hos snoretoppen, hun laver rigtig mange søde ting. Det er www.snoretoppen.blogspot.com
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  4. jeg kan ikke hækle for dig, men sikke da et fint stativ, hvor har du købt det henne?

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt lokkes :) Hvad kunne du tænke dig?

    Kh Laura

    SvarSlet
  6. Jeg er ikke helt så skarp til hæklingens kunst endnu, men jeg ville ønske, at jeg var, for så kunne vi måske have lavet en byttehandel, så du syede noget til mig. Ellers nogle skønne dyr!

    SvarSlet
  7. Dejligt så mange gerne vil hjælpe! :-)
    Jeg har lige redigeret i indlægget og vedhæftet et billede af hvad jeg kan lide. Ellers er der frit slag.
    Send mig meget gerne en mail med, hvad i vil have for at lave lidt:-)
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Vibeke, har ikke købt stativet endnu. Men det fås mange steder på nettet. Bl.a. Olisan.dk Prøv at google "aktivitetsstativ træ"

    SvarSlet
  9. Har du fundet en til at hækle for dig?

    SvarSlet
  10. Hej Tine, jeps Laura har sat sig på opgaven. Men tak ellers:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.