søndag den 21. august 2011

Stilheden....

....de sidste dage skyldes ikke jeg har født. Jeg har bare haft travlt med at holde fødselsdag osv :-)
Det indbragte nogle lækre gaver og penge. Så nu skal jeg på shopping her, hvor alle gaverne jeg fik også er købt. Elsker deres butikker! Hvis du ikke bor i nærheden, har de jo også netsalg, du kan benytte dig af.


Jeg har også købt en "lille" fødselsdagsgave til mig selv... Har drømt om dem siden jeg så dem tidligere på måneden hos hende her. Man skal jo have nogle behagelige bukser at tulle rundt i efter graviditeten ikk? (jeg prøver at retfærdiggøre et dyrt køb over for mig selv her.... )


4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen! Fine ting du har fået og købt. Pøj, pøj med den forestående fødsel!:)

    SvarSlet
  2. Det er den fedeste shop!
    Jeg har meldt mig som fast læser af din blog - måske har du lyst til at gøre det samme?
    http://boliglicious.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hov - tak for navns nævnelse :o) Jeg har meldt mig som fast læser og vil glæde mig til at følge med fremover. Pøj pøj med den forestående fødsel :o)

    SvarSlet
  4. Skønne gaver du har fået.
    fed butik - glæder mig til den åbner her i Randers

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.