tirsdag den 5. juli 2011

Vil gerne bytte stof!

Jeg vil jo gerne lave etsuper fint legetæppe i firkanter til lillesøster. Firkanterne skal være 15x15 cm.
Jeg har massevis af blomstrede stoffer, men næsten ingen "børnestoffer". Det efterlyser jeg nu!
Jeg tænker hjerter, kløvere, fugle, æbler og selvfølgelig ELEFANTERNE! Måske nogle børn eller hvad ved jeg.
Som sagt har jeg ikke så meget i den stil at bytte med. Her er hvad jeg kan tilbyde:



(Grazielaæblerne er nyt stof!)


Jeg køber også rigtigt gerne eller med mine blomstrede stoffer. Du kan se lidt af hvad jeg har her. Ellers graver jeg også gerne noget guld frem fra skabet.


Tøv ikke med at skrive:-)

14 kommentarer:

  1. Hej Julie.
    Hvor meget har du af det brune med hjerterne? Har du evt. nok til et baby dynebetræk? I så fald vil jeg gerne bytte.
    Har jo en del børnetsoffer :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  2. Hej Ulla. Desværre så stort et stykke har jeg ikke. Du vil ikke bytte lapper?

    SvarSlet
  3. Hej kig forbi min blog, har lidt børnestof :)Sofie

    SvarSlet
  4. Julie, jeg har allerede noget af det brune hjertestof i et mindre stykke, så var bare rigtig interesseret i et større stykke jeg kunne sy en babybetræk af, men det er der jo ikke noget at gøre ved. God jagt :-)
    Kh.

    SvarSlet
  5. Hvor meget har du af det mintgrønne med hjerterne og det med de brune hjerter? Jeg har nogle ret pigede betræk og det ser ud til at vi får brug for noget i drengefarvet i stedet for :-)

    SvarSlet
  6. Sofie, jeg har skrevet på en af dine stoffer. Ellers var der ikke lige noget...

    Ulla, æv æv, men tak:-)

    Spitzenklasse, der er vist noget jeg har overset der, tillykke! Af det brune med hjerter har jeg et stykke der måler ca 41x45 cm. Den lysegrønne med hjerter måler ca 55x145 cm
    Vil meget gerne se hvad du har, så send mig endelig en mail julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Julie, jeg er meget interesseret i det brune med hjerter...og jeg har en masse lækkert børnestof - dog ikke retro, det er nyt det hele...er du interesseret så? I så fald skal jeg lige på "lageret" og tage billeder, så kan jeg maile dem til dig?
    Knus Malene

    SvarSlet
  8. Hej Malene. Jeg vil meget helst have noget retro, har en del af det nyere nemlig:-) Men er det bare lapper du skal bruge? Så vil jeg gerne sende dig et par af det brune

    SvarSlet
  9. Jeg tænkte det nok - jeg er jo også selv mest glad for retro stofferne:-)

    Ja det er bare lapper jeg skal bruge, det er da virkelig sødt af dig hvis du vil sende mig et par lapper...du skal bare sige hvad du skal have for det??

    Tusind tak endnu engang..

    Knus Malene

    SvarSlet
  10. Det nede i højre hjørne. Er det sort og hvidt? Jeg har et stykke Cirkeline-stof - skal dog lige tjekke op på størrelsen, som jeg kan bytte med, hvis det er sort og hvidt, det med de små blomster :-)

    SvarSlet
  11. Du kan evt. sende mig en mail på aslisorup@gmail.com, så jeg kan jeg sende nogle billeder på mail, hvis du er interesseret :-)

    SvarSlet
  12. Malene send mig lige en mail med din adr og hvilken str lapper du skal bruge
    Asli har sendt en mail. Stoffet nederst højre er brun hvidt

    SvarSlet
  13. Julie jeg har lige sendt dig en mail:-)
    Knus og dejlig dag til dig

    SvarSlet
  14. Hej.
    Du kan evt se i mit indlæg her http://mettesmatrikel.blogspot.com/2011/04/bagagerumsmarked.html?m=0 om det er noget du kan bruge.

    Mvh Mette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.