søndag den 10. juli 2011

Over 400 læsere: GIVE-AWAY!

Bloggen har rundet 400 faste læsere! Vildt! Er glad for så mange vil følge med :-)
Derfor udlodder jeg denne stofpose syet i retro stoffer i en give-away.

Reglerne for at deltage er simple:
Skriv en kommentar på indlægget her! (har du ingen blog så skriv din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder)
Jeg vil selvfølgelig blive glad for endnu flere faste læsere eller et link/indlæg på din blog (lån gerne billedet), men det er ikke krav for at være med.

Vinderen trækkes mandag d. 1. august.

VINDEREN TRUKKET: Det blev Mirjam!

65 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med!
    Stort tillykke med de mange faste læsere.

    SvarSlet
  2. Dejligt med de mange læsere..:)
    Jeg ville elske at vinde så fin en pose..
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Tillykke med de mange faste læsere.

    Jeg er med i lodtrækningen om den fine pose :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Uhh jeg er med :) Og tillykke med de 400 læsere :)

    SvarSlet
  5. Jeg ville da også elske at kunne nyde synet af sådan en smuk pose..
    Kh Mia

    SvarSlet
  6. tillykke og jeg deltager gerne :)

    din give away og mange flere her http://dkgiveaway.blogspot.com/2011/07/give-away_4406.html

    SvarSlet
  7. En stofpose i ynglingsfarverne til hækletøjet ville da ikke være ringe! Jeg vil rigtig gerne deltage :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er den fin, den vil jeg da gerne vinde :)

    SvarSlet
  9. Øj en lækker sag! Og tillykke med de mange faste læsere :)

    Håber jeg er heldig!

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med de mange læsere. Vil meget gerne deltage i din lækre give-away :)

    SvarSlet
  11. Tillykke.
    Se give away hos mig.

    SvarSlet
  12. Tillykke med alle læserne :o) jeg vil gerne deltage, stofposer kan jeg ikke få for mange af ;o)

    SvarSlet
  13. En rigtig fed stofpose :o) Den vil jeg super gerne vinde :o)

    SvarSlet
  14. Tillykke med de mange læsere.
    Skøn pose, den vil jeg gerne vinde.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  15. Jeg er med. Det kan være jeg er så heldig at vinde din give away.
    God sommer.

    SvarSlet
  16. Tillykke :) Jeg deltager selvfølgelig :)

    SvarSlet
  17. Tillykke med det! Er glad for at være en af dem.

    SvarSlet
  18. Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Pøj pøj til jer alle :)

    SvarSlet
  19. Har først lige opdaget din blog - og er HELT solgt!

    Ville elske at vinde den smukke pose. Er lærer og den ville være perfekt i min skoletaske :-)

    SvarSlet
  20. STORT tillykke med de 400 faste Julie :)
    Jeg ved lige hvad den skal bruges til, hvis jeg er så heldig...
    God sommer!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  21. iih tænk at du nu har haft din blog så længe at du har så mange faste læsere - SOTRT tillykke!

    Jeg håber endeligt jeg er den heldige vinder!!!

    SvarSlet
  22. Jeg er da klart med - jeg må vinde den pose, står jo lige og mangler den til min entre :-)

    Lægger link fra bloggen på et tidspunkt, men lige nu driller Blogger med både det ene og det andet!

    SvarSlet
  23. Tillykke med de mange læsere. Jeg vil også gerne deltage. :-)

    VH Karina

    SvarSlet
  24. Tillykke med det :)
    Øj, den vil jeg gerne vinde - kan lige se den som børnehavepose!

    SvarSlet
  25. Ihhh en fin give away - jeg er da helt sikkert med her - elsker det retro-stof du har brugt her :-)
    Kig gerne forbi min blog, har p.t. os en give away ;-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  26. Tillykke med de mange læsere...det er velfortjent:-) Jeg er med i konkurrencen....
    Knus Malene

    PS. 1000 tak for stoffet..har lavet et indlæg og linket til dig:-)

    SvarSlet
  27. Superfin pose. Jeg vil meget gerne deltage og melder mig samtidig til din skare af faste læsere ;)

    SvarSlet
  28. ej tillykke med det - og klart at jeg skal være med :-)

    SvarSlet
  29. Super fin pose, jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  30. Super fin pose, jeg er med ;0)

    SvarSlet
  31. Det er fuldt ud fortjent! jeg vil rigtig gerne være med

    SvarSlet
  32. Sikke en fin pose - jeg er med i lodtrækningen..
    Tillykke med de 400 faste læsere...

    SvarSlet
  33. tillykke med de mange læsere - jeg er så en ny og jeg glæder mig til at følge din blog. kik gerne forbi min blog, der er en give away
    Millelouise

    SvarSlet
  34. Er da så med på denne giveaway!!

    SvarSlet
  35. Jeg tilmelder mig også :o)
    Trine Heidemann - knaekpil@gmail.com

    SvarSlet
  36. Så fint :) Jeg er også lige rundet de 400 læsere - det er stort :)

    Jeg er med på din giveaway ! Har du set min?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  37. Tillykke med alle læserne - jeg følger med glæde med herinde :-) Krydser fingre for den fine pose.

    SvarSlet
  38. Sikke mange læsere du har, og hvor har du bare mange fine ting.. Er helt vild med alt det retro print, det er simpelthen bare så fedt.. Så jeg vil dagerne deltage i denne give-away :-)

    SvarSlet
  39. Den kunne være godt til og fra vuggestuen, jeg er med og krydser fingre:)

    SvarSlet
  40. Den er så super fin! :-)
    Og hold da helt op med faste læser du har..

    Marie-Louise
    Posgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Så flot en pose,held til mig, og tillykke til dig med din fine blog.
    KH Kirsten
    klykke@tdcadsl.dk

    SvarSlet
  42. Den er rigtig fin. Den kunne jeg godt bruge:)
    Og tillykke med de mange faste læsere!

    SvarSlet
  43. Det er en rigtig fine pose - jeg håber jeg vinder!

    SvarSlet
  44. Hvor er den fin! Den kunne jeg da godt lige bruge :)
    bob1901@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jag vill ocksa jättegärna vara med och vinna. Vad glad jag blir att jag har hittat din blogg. Sängen till lillasyster är ju bara helt underbar!

    SvarSlet
  46. Så flott pose! Jeg vil gjerne være med på trekningen :-) Klem, Tonje

    SvarSlet
  47. Meget fin stofpose! Jeg vil gerne være med!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  48. Uhh den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  49. Hov! Sikke en fin give away - den hopper jeg fluks på!

    SvarSlet
  50. ihh hvor er den fiiin :) den vil jeg rigtig gerne vide :)

    SvarSlet
  51. Er med på et lod. Sikke en fin pose, håber jeg vinder:-)
    Mvh. Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  52. Jeg er helt ny herinde men vil rigtig gerne være med i "kampen" om den flotte pose...

    SvarSlet
  53. IIIhhhh, den er jeg vild med, håber jeg har en chance.....
    Anna Kjellerup
    kjanna@live.dk

    SvarSlet
  54. Uha, jeg vil være med... Tillykke med de 400 læsere!
    Noerbo@sol.dk

    SvarSlet
  55. Jeg vil være med :D

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  56. Virkelig sød stofpose som er svær at leve uden :)

    www.saspigen-mustealit.blogspot.com

    SvarSlet
  57. Uh, uh kan lige nå at være med.
    Håber jeg er heldig, her hvor det er dagen jeg går fra på ferie...

    Kh. Dianna
    (diannanielsson@live.dk)

    SvarSlet
  58. Hvor er den altså fin, den ville passe så godt til min Isabella som er startet i børnehave for kort tid siden :)

    Rikke

    SvarSlet
  59. Uuhhh så nåede jeg også lige at være med :o)

    SvarSlet
  60. Kan lige nå det ;0)
    Skønt I har haft en dejlig ferie.

    Knus Renate
    r-anielsen@fibermail.dk

    SvarSlet
  61. Uhh kan jeg lige nå at være med?? :)
    Super lækkert!

    SvarSlet
  62. Hold da lige op en fin blog du har .-)

    Jeg ville elske at vinde den skønne pose!

    katrinemarie@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Måske jeg også kan nå det?? :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.