onsdag den 6. juli 2011

Endelig krea + et enkelt genbrugs"fund"

Endelig! Langt om længe er jeg kommet i gang med de mange planer jeg har. Der er meget jeg gerne vil have lavet inden lillesøster kommer til verden om ca 2 måneder.
I dag har jeg syet ammepudebetræk med tittekant og lynlås - sikke noget bøvl!
Men fin blev den da.
Den anden dag syede jeg et par tynde sommerbukser til mig selv. Prøvede mønstret på chinos fra Onion af og det er super! Dog lavede jeg ingen lommer eller andre deltaljer. Bare smock i livet og ved anklerne.


Sådan ser det ud på inkl. mave i 31. uge.




I dag var jeg så heldig at finde en lille børneslagbænk i den lokale genner. Måtte godt nok slippe 150 kr for den, så ikke lige frem et fund. Men nu er den endelig i hus og skal males og gøres i stand til børneværelset.



6 kommentarer:

  1. Rigtig lækre bukser!
    - Og hvor ser du godt ud i uge 31 :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, sikke et arbejde med den ammepude, men den er godt nok også blevet flot, det er nu rart at have styr på babygrejet! Bukserne er virkelig også blevet gode..

    SvarSlet
  3. Hej Julie
    Super fede bukser, de klær dig! Og ammepuden er også bare rigtig flot, dejligt du er kommet i gang med nogle af tingene til lillesøster :)
    Som jeg har skrevet inde ved mig, har jeg kun et stykke på ca 20 * 40, har det interesser?
    KH Mette

    SvarSlet
  4. Rigtig fin ammepude. Elsker det blomstrede stof. -Jeg er sikker på, at den slagbænk nok skal blive tryllet rigtig fin :o)

    SvarSlet
  5. Superfede ting! Lige et par spørgsmål til bukserne. Er de nemme at sy? Og (jeg er nemlig også gravid) har du gjort noget anderledes, nu hvor de skal passe til en gravid mave? Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hej Mette
    De er rigtigt nemme at sy- når du bare undgår at lave læg, lommer osv. Jeg har ikke lavet om, bare lavet smock, så sidder de godt på maven:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.