lørdag den 10. september 2011

Same same

For nyligt har Mirjam og Ulla vist deres "same same but different"-stoffer frem.
Jeg griber nu legen og viser nogle af mine frem.
Her under et af mine yndlingsprint. Kan ikke besluttet hvilket jeg bedst kan lide. Kan du?
Ved det også findes i brun/orange, for har haft en lille lap af det. Men mon det findes i flere varianter?
 


Er også ret vild med dette print. Især det miderste. Hvilket kan du bedst lide?


Håber der er andre, der vil lege med og vise frem af deres "same-same"-stoffer :-)

12 kommentarer:

  1. Er vild med det lilla/gule i øverste serie og det midterste i nederste serie. Så skægt, som stoffer ændrer udtryk, når de får en anden farve.

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med det orange i den øverste og det i midten for neden:-9 :-)

    Men fine er de egentlig alle sammen

    SvarSlet
  3. Hej julie..

    Jeg har det i brunt (øverst), hvis kunne tænke dig det?:)

    Vh Mia

    SvarSlet
  4. Julie, du har simpelthen så mange lækre sager!
    Jeg er vildest med det orange af de øverste og den miderste af de nederste :)
    Måske vi skulle holde en baby / bytte møde en dag? Altså ikke bytte baby, men stof, hehe.

    SvarSlet
  5. uhh jeg elsker dem alle! - kan altså ikke vælge!!

    SvarSlet
  6. Herlige stoff! De tre nederste var skjønne!

    SvarSlet
  7. Mia, ja! Vil du bytte?

    Christina, det lyder som en hyggelig idé! Skal lige have baby ud først:-)

    SvarSlet
  8. Julie, der i alle dine smukke stoffer, gemmer der sig ikke et enkelt eller to voksen betræk du måske ku overveje at sælge til mig så jeg ku få syet en dobbeltdyne:-)

    SvarSlet
  9. Hej Julie, der er en side hvor man kan se mange af de give-aways der er rundt om på blogs'ne: www.dkgiveaway.blogspot.com - der er andre der udlodder retro stoffer hvis det var noget :O

    SvarSlet
  10. Louise det har jeg desværre ikke pt...

    SvarSlet
  11. Det var dog nogen fantastisk skønne farver og print. WOW!

    SvarSlet
  12. Faldt lige over denne via google :) jeg har lyse lilla, gul/grøn og en lysere lyserød. Der findes simpelthen så mange varianter af dette skønne print, som i øvrigt også er min yndlings :) du kan se mine varianter på min blog :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.