tirsdag den 6. september 2011

Masser af bestillinger

I dag har jeg brugt hele dagen på at færdiggøre bestillinger. Og jeg blev helt færdig:-)
Nu er der snart lækre syede retrosager på vej med posten.

En slange


Et juniortæppe (har faktisk lyst til at beholde det selv, men det går jo nok ikke)


En stak stofposer


Et "sofa-hygge-tæppe"


 Det var faktisk ikke alt jeg nåede. Men jeg gemmer lidt, så der også er noget at vise frem i morgen....

 Nu vil jeg hoppe under dynen og se tv. Tirsdag er min yndlingsaften og Kanal 4 skal køre i soveværelset hele aftenen. Sådan som det stormer og regner, er det bare rigtigt hyggeligt at være indendøre med stearinlys og varm kakako, så det må jeg hellere lige få lavet inden....

God aften!

17 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sager du har fået lavet! Hvor er slangen sød! :)

    Ja, det er altid godt med regn, når man er indendøre med sin dyne og en kop (eller kande!) varm kakao :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle fine ting du far fået lavet. Kan godt forstå at du gerne selv vil beholde det.

    Må jeg spøger hvad du putter inde i dine tæpper og hvad du har på bagsiden.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha'!

    Mette, jeg bruger pladevat i og quilter hele vejen rundt ca 5 cm inde på tæppet. Så kan tæppet nemlig maskinevaskes. Bagsiden af det "stribede" tæppe er retro stof (det med de orange blomster) - det er noget køber selv har valgt og sendt til formålet.
    Ellers bruger jeg småtternet bomuld som nu lige passer i farverne.

    SvarSlet
  4. åhh hvor er tæpperne bare FINE!!!! du er super dygtig:-) - hvordan når du dog alt det?

    SvarSlet
  5. Sikke nogen lækre ting du har lavet. Forstår godt hvis du får lyst til at beholde noget af det selv. Det er jo en masse tid man har lagt i det og når farve- og stofsammensætningen så også bliver rigtig godt så er det da lidt fristende, men er sikker på det hele falder i god jord hos modtagerne:)

    SvarSlet
  6. Tak for svaret, syndes bare det er svært at sy pladevat i. Er der mon et trick som jeg ikke kender:)

    SvarSlet
  7. Næææ Julie, hvor er det fantastisk.... Altså

    VIl også rigtig gerne ha et større tæppe på et tidspunkt, det ku jeg SNILDT fine plads til.

    Hvor meget koster det at få lavet sådan en slange, dem er jeg vild med:-)

    SvarSlet
  8. Husmor Marlene, tak:-) Jeg er jo på barsel pt og venter på lillesøster vil ud, så jeg bruger tiden mens min søn er i dagpleje om dagen

    Malene, lige bestemt! Jeg håber sager falder i god jord hos modtagerne:-)

    Mette, det er faktisk ikke så svært. Først syer jeg forsiden. Den syer jeg så sammen med bagsidestoffer (ret mod ret) med en åbning i bunden. Så vender jeg og stryger det og lægger vattet ind. Lukker i bunden og quilter. Det er det! :-)

    Louise, Taaaak:-) Du må sige til hvis du skal have større tæppe, jeg er frisk! Slangen koster 250,-

    SvarSlet
  9. Har du nået alt det på 1 dag?! Det er nogle super fine ting:)

    SvarSlet
  10. Tak for tippet. Det vil jeg prøve næste gang.

    SvarSlet
  11. Kære Julie jeg er da helt solgt. Slangen og tæppet bliver jo super fin til min lille drengs seng:)). Poserne vil jeg glæde mig til at hænge op i den nye garderobe. 1000 tak ...Glæder mig til posten kommer:))

    SvarSlet
  12. Hold da op du er produktiv! Fine sager du har lavet... :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  13. Sikke skønne sager!

    Jeg er især vild med de to tæpper - de måtte godt bo herhjemme :) Især er jeg vild med farvemylderet på det sidste.

    Er meget imponeret over alt det du får fra hånden her i barslen. Hvornår er det cirka at du forventer at lillesøster kommer? Håber at du nyder det sidste af graviditeten og det ikke er alt for tungt :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  14. Du er så dygtig Julie! Det sofa tæppe længes min sofa efter... Hvad tager du for sådan et?
    Lyder bare hygge med varm kakao, dyne og kanal 4 :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  15. Hej Anne, jah eller næsten. For firkanterne var klippet, forsiden til tæppet syet osv. Men det er nu rart at få så meget færdigt på en gang:-)

    Hej Monica, det glæder mig at høre:-)

    Hej Tine, taaak:-)

    Hej Mirjam, tak skal du ha'! Termin er i overmorgen fredag. Jeg er heldigvis ikke besværet, så det er det med tålmodigheden... :-)

    Hej Pia, tak for det:-) Et tæppe på denne str (ca 90x145 cm) koster 550+porto

    SvarSlet
  16. Hej kære ven
    Kan jeg bestille en slange til Filippa til starten af næste måned?
    Skal sikkert ogsa have 3 rammer i koral-lilla farver
    Knus til dig

    SvarSlet
  17. Jeg er helt vild med det sengetøj du laver!!!! - og alle de andre ting ;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.