lørdag den 24. april 2010

Siden sidst: Ugler og patchwork og gaveleg

Ja jeg ved godt, det ser ud som om, jeg er gået helt i stå i det kreative hjørne. MEN det er jeg i hvert fald ikke:-)
Mies mislykkede forsøg på en patchworkbold gav mig lysten til at prøve det af. Og her er så resultatet:
Stofresterne ligger nærmest permanent fremme på bordet, så jeg hurtigt lige kan bikse noget sammen, når jeg får en idé. Det kom der denne ugle ud af. Den er applikeret og herefter sat i Ikea-ramme.
Og så måtte jeg da også lige forsøge med en uglepude, som bl.a. er set hos Christina.
Og nu kan jeg vist ikke trække den længere. Barslen er slut meget snart og inden da, skal jeg bare have lavet det stooore sengetæppe til dobbeltsengen, som jeg går og drømmer om. Så nu er der revet hele 156 stk firkanter, så nu er det "bare" at komme i gang med at sy....

HOLD ØJE med min blog i aften, hvis du vil være med i en gavevandringsleg!

4 kommentarer:

  1. SÅ fint... Sjovt at du lige har brugt et par katvig æbler til øjne.. Har også set de ugle puder rundt om i blogland, det kunne da være sjovt at prøve at lave.. :)

    SvarSlet
  2. Fin bold - godt at mine erfaringer kan bruges på positiv vis ;-) God idé med applikationsbillede i rammen, det skal jeg vist også prøve, har fået en masse applikationsskabeloner af min mor.

    SvarSlet
  3. Hej Julie!

    Du laver så mange skønne inspirerende ting! Fin detalje med Katvigæbleøjne :-)
    Jeg må prøve nogle af dine idéer af i den nærmeste fremtid.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.