lørdag den 24. april 2010

Gavevandringsleg med nye regler

For noget tid siden modtog jeg dette fine elefant-billede af Malene og i dag ankom en smuk fugl på snor fra Julia.
Nu sender jeg hermed legen videre MEN med de nye regler som florerer rundt omkring.

Regler er således:
Jeg sender 1 gave tilbage til afsenderen af min gave- i dette tilfælde en til både Malene og Julia.
Derudover sender jeg 1 gave til de 2 første som melder jeg her på indlægget.
De 2 deltagere skal så sende legen videre på deres blogge.

Fordelen ved de nye regler er, at du jo kun skal lave 2 gaver:-)

Vil du lege med?

6 kommentarer:

  1. Ja jeg vil gjerne spille med! :D
    Send med en kommentar på http://tuppenoglillemoren.blogspot.com/
    om jeg rakk og bli med :D
    Ha en fin kveld

    SvarSlet
  2. og øv, jeg kom for sent...

    SvarSlet
  3. Jaaa, hurra for nye regler ;) Dejligt du blev glad for fuglen!

    SvarSlet
  4. Annicken og Sille, I er de 2 første. Send mig jeres adresser på mailen: julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.