mandag den 22. maj 2017

Noget om madpakker


I sidste uge delte jeg dette billede på Instagram. Et ganske almindeligt hverdagsbillede af 2 børns madpakker / frugtposer. Det fik en del flere likes end mine billeder normalt gør. Måske fandt mine følgere billedet inspirerende? Måske kunne de identificere sig med madpakkescenariet? Jeg ved det ikke. Men nu deler jeg lige lidt flere madpakkebilleder her også. Jeg holder faktisk af at lave madpakker. Jeg elsker også selv at spise madpakker og kan glæde mig, hvis jeg ved der er noget lækkert i vente, så jeg tænker, mine børn har det på helt samme måde. For mig er det ingen sur pligt. Det er tidskrævende, især de dage, hvor der skal laves 5 styk til 5 mennesker, som ikke kan lide det samme. Men jeg holder stadig af tjansen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.