onsdag den 16. oktober 2013

De fineste illustrationer

Jeg har slet ikke fået vist de fine illustrationer frem, jeg har købt til børnenes værelse. Det fine solskinsvejr gav anledning til lidt billeder.






Jeg fandt dem på Etsy lige her. Du kan også følge med på Facebook. Der er mange forskellige og virkelig fine finurlige motiver, så det var svært at vælge. Heldigvis kører sælgeren med et godt tilbud med "køb 3 og betal for 2", så valgte et til køkkenet også. I køkkenet sker der faktisk en forvandling lige nu, så mere om det meget snart...


15 kommentarer:

  1. De er virkelig fine og skægge!- perfekte til et børneværelse:-) Har lige sat et hyldesystem magen til op på badeværelset, og overvejer det til børneværelset. Fungerer det fint hos Jer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fie, ja det fungerer rigtigt fint. De nederste hylder skifter vi løbende ud med legetøj, så der er lidt nyt. De øverste bliver brugt til ting de ikke selv skal kunne nå f.eks. perler og opbevaring i de store kasser.

      Slet
  2. De er fine! Kan godt li' de ikke er så nuttede. Glæder mig til at se mere til jeres køkken!

    SvarSlet
  3. Suk, det er altså bare så hyggeligt, det børneværelse! Rigtig fin forvandling det har gennemgået på det seneste. Søde tegninger, de passer jo helt perfekt dertil. I øvrigt en misundelsesværdigt lækker garderobe Filuca har hængende dér på grenen :-D

    SvarSlet
  4. Hvor de bare fine. Sjove udtryk.

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne billeder! Super flot så lyst og roligt børneværelset er blevet!! Ser godt ud!!

    SvarSlet
  6. Hvor er de skønne Julie! Der må jeg ind et kig ;)

    SvarSlet
  7. selv om tråden handler om de nye fine billeder -må jeg lige kommentere den fine bøjlestang. det ser super godt ud:-) ville ønske jeg kunne finde plads til såden en!! glæder mig også til at se køkkenet

    SvarSlet
  8. Åh hvor skønne motiver. Du er så god til fin indretning :)

    SvarSlet
  9. Meget fine! Er vild med den nye stil i børnenes værelse - det giver et roligere look!
    Og så er den super fin, den bøjle-gren!!

    SvarSlet
  10. Dine børns værelser er i det hele taget bare fine!

    SvarSlet
  11. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.