lørdag den 26. januar 2013

Ny stue

14 dage er der gået siden jeg sidst har fået blogget. Men nu skal I få et indlæg. 
Den længe ønskede stue er ved at tage form. Nu er sofaafdelingen i hvert fald på plads. Den er lige som jeg ønskede den.




Sofabordet fandt vi i Sinnerup og var billigt i forhold til bønneborde og de andre jeg havde forelsket mig i. Et ret fint alternativ synes jeg.


De fine illustration med katten til højre har jeg lige vundet på ByogMys blog.

Jeg har mere at vise jer, men desværre er min computer afgået ved døden, så låner når jeg skal blogge.

38 kommentarer:

  1. WOW det ser godt ud Julie!! Jeg er også helt vild med det sofabord. Hvad gav i for det?! Er det ikke omkring 1200?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kostede kun 1000 kr:-) og tak:-)

      Slet
  2. hvor er det blevet godt :) er vild med billederne med katten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk? Snes og bare katten er så fin:-)

      Slet
  3. Mmmmm, hvor ser det skønt ud - hyggeligt og flot! Zoomede med det samme ind på sofabordet, så tak for info ;-)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fint ud! :)
    Glæder mig til at se resten af den nye stue.

    SvarSlet
  5. Skøn sofabord :-)
    Og alt det andet ser også super ud!

    SvarSlet
  6. Det ser så hyggeligt ud, glæder mig til at se resten af stuen :0) Vi har også haft kigget lidt på det sofabord.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Lover der snart kommer flere billeder

      Slet
  7. Hvor er det fint! Hvor har du købt de fine rammer?
    Kh Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem har jeg fundet i genbrugsbutikker :-)

      Slet
  8. Kære Julie

    Hvor ser det lækkert ud!! Det er blevet super godt. Og pudsigt har jeg lige lavet et indlæg om vores stue efter vi også har fået nyt sofabord :-)

    God weekend.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Det ser rigtig godt ud, og det er et rigtig fint sofabord og nogle super søde illustrationer I har fået op :-) Glæder mig til at se resten af stuen :-)

    http://denandenhansensoester.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Hold op hvor er det blevet fint Julie og jeg er fjollet med illustrationen :-)

    SvarSlet
  11. Hvor er det blevet lækkert Julie - har I flyttet helt rundt i stuen - synes ikke lige jeg kan orientere mig??
    Og så er jeg helt forelsket i jeres nye sofabord - det er så fint! Ville ønske vi havde plads til et sofabord - men det fungerer bare ikke rigtigt med sengen i stuen!

    god weekend!
    Knus Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line:-)
      Ja vi har flyttet rundt. Nu står sofa hvor tv var før og omvendt. Filuca kravlede i vindueskarmen og det går jo ikke:-) og jeg ville også gerne have mulighed for at hænge noget over sofaen:-)

      Slet
  12. Hvor er det bare flot! Vi har også den fine illustration - og sofabordet er jeg helt vild med :)

    SvarSlet
  13. Hvor er det fint, Julie! Glæder mig til at se mere:k) Og pis ogs' med pc'en!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) ja det er noget øv. Håber vi kan få den lavet billigt :-)

      Slet
  14. Simpelthen så fint! Det sofabord er jeg også forelsket i - det er så flot, og det er vel nemt lige at tørre over, ikk?

    SvarSlet
  15. Det ser rigtig hyggeligt og gennemtænkt ud

    SvarSlet
  16. Det ser virkelig godt ud, jeg er vild med din væg fine billeder og det ser super ud med dine nye display boxe, jeg har også lige selv købt til stuen. Fint bord også :-)

    SvarSlet
  17. Det hele ser bare så fint og delikat ud synes jeg. Jeg får sådan en dejlig rolig fornemmelse når jeg kigger på dit sofa"hjørne". Glæder mig til at se meget mere :-)

    SvarSlet
  18. Kan rigtig god lide bordet og så er jeg svært misundelig på din mørkeblå runde HAY-pude :)

    SvarSlet
  19. Hvor ser det bare godt ud Julie - glæder mig til at se mere:0) Dejligt at høre fra dig igen:0)
    kh.Louise

    SvarSlet
  20. Aarrhhh hvor ser det fint ud!!
    Kunne godt forelske mig i de der Billy-skabe - men nu må jeg vidst hellere snart stoppe ;-)

    SvarSlet
  21. Hej igen
    Hvor får man fingre i de lækre kasser, du har på vægen?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra Hay og har købt dem på tilbud hos kjaersgaard-bolighus.dk med fri fragt:-)

      Slet
  22. Så lækkert søde Julie - du må snart inviterer mig på en kop the :0)

    SvarSlet
  23. Ej hvor er det blevet fint Julie - så fint med din billedevæg :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.