søndag den 14. oktober 2012

Nyt hjørne og lidt om spam

Jeg har slet ikke fået vist jer vores nye HAY sættekasse. Den er kommet op i stuen. Jeg har længe været lidt træt af billedvæggen. Synes det her er meget mere mig. Lige nu i hvert fald :-)



Der skal hænge en ramme mere ved siden af svalen. Leder efter lidt mindre trærammer, men de er pludselig svære at finde i gennerne.


Se den første hyacint er flyttet ind. Så er det virkelig efterår.


Og så en beklagelse. Jeg får desværre rigtig mange spamkommentarer her på bloggen, så er blevet nødt til at lukke for anonyme kommentarer. Det betyde I skal have en konto for at kommentere (tror jeg nok). Desværre, men det var enten dét eller kode, når I kommenterer, og det hader jeg selv. Så nu prøver jeg lige det her af for en tid.

God søndag!

25 kommentarer:

  1. Jeg oplever også en stigende mængde spam. Men jeg oplever så også, at Blogspots spam-filter tager alle beskederne pånær en enkelt, som havde sneget sig ind.

    Har du tjekket, om det måske skulle være slået fra? :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har godt set der ligger en del under Blogspots spamfilter. men derudover får jeg virkelig mange på mailen også.

      Slet
  2. så fint det er, hvor er det godt vi fik dem købt, hva :-) :-)

    Håber du finder en ramme, det vil være sødt med en mere.

    Og virkelig fed header du har fået lavet... hvordan gjorde du lige det???

    Og ja, det spam er bare MØG træls, men jeg tror altså jeg er kommet det til livs ved at fjerne anonymes mulighed for at kommentere, 2 fluer med et smæk :-) ha ha

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandr skifttypen her http://www.dafont.com/ransom-note.font?fpp=50 Der kan du enten downloade den (men det kunne jeg så ikke finde ud af) ellers kan du skrive din tekst og tage et printscreen og gemme som billede og vupti ind på bloggen:-)

      Slet
  3. Hvor er det bare blevet fint! Vi må virkeligt snart lave en aftale om at ses :) kan du forresten ikk bare sætte moterator påstå skal du godkende alle kommentar, men til gengæld kan alle skrive.

    SvarSlet
  4. Ser godt ud med det nye hjørne, de er smarte de HAY sættekasser

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint,Julie... Jeg vil ossssseee ha en sættekasse :)
    Og træls med det spam - det lyder som en god ide at lukke for de anonyme!

    Håber ikke hun bliver syg, din lille putte!

    SvarSlet
  6. Den sættekasse måtte også gerne bo her hjemme! Og så er jeg også faldet for trærammerne, men de er nemlig ikke altid helt nemme at få fat i.

    SvarSlet
  7. Smukt hjørne Julie - lyst og fyldt med stemning!

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare fint, fik selv lige lyst til at lave til om på mit hjørne, da jeg så dit :-)
    God aften..

    SvarSlet
  9. Den er så fed! Har også kig på den til væggen ved øen i køkkenet -overvejer :)
    Ih en hyacint -må holde øje næste gang jeg skal handle.
    Smil herfra

    SvarSlet
  10. Sikke et dejligt hjørne :-)

    SvarSlet
  11. Hvor fint Julie:) det kan jeg godt forstå du elsker det hjørne, og tror det bliver fedt med en mere. Sjovt jeg har lige været hjemme hos en veninde og måle om jeg kan klemme en ind herhjemme. De er bare så skønne altså:)
    Dejlige billeder Juliebog håber alt vel hos jer:)

    SvarSlet
  12. Hvor ser det skønt ud.. Elsker din blog :)
    Bliver også lige nød til at høre hvor du har den fine runde pude fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er købt i Decorate. De har den vist også i deres netshop:-)

      Slet
  13. Sikke et skønt hjørne I har.. Jeg er helt vild med den krukke din hyacint står i - hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Helbak. Prikken på bagsiden er mintgrøn. Købt i Decorate:-)

      Slet
  14. Hvor er det fint Julie! Jeg er altså helt syg med de sættekasser....har bare ikke kunnet bestemme mig for størrelsen...:-) Kh Gitte

    SvarSlet
  15. Sikke dog et fint hjørne - hvem har lavet illustrationen i rammen på væggen?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et postkort fra Bob Noon, købt i Decorate :-)

      Slet
    2. Tak : ) - åh ja selvfølgelig!

      Slet
  16. Hvor ser det bare hyggeligt ud! :) Ja, hvor er den fine billede købt.. ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Købt i Decorate. Det er Bob Noon der har lavet det:-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.