tirsdag den 1. november 2011

Tip til kalendergaver + smølfe- og Schleich-efterlysning

I min Netto har de nedsat en masse legetøj. Bl.a. Barbapapa puslespil til 20 kr, memoryspil i træ til 10 kr og legemad i træ til 20 kr. Så nu er der fundet lidt flere gaver til pakkekalenderen.
Jeg går og tænker om gaverne skal i en julesok hver dag eller om de skal hænge samlet på et træ ala dette. Men kan det mon holde til de tunge gaver også?

Billederne er lånt her, hvor der er flere fine forslag

Jeg søger stadig små indianere og cowboys til Silas. Hvis nogle ligger inde med nogle Smølfer eller Schleichdyr, som ikke længere skal bruges, køber jeg gerne. Til billige penge selvfølgelig:-)


6 kommentarer:

  1. Jeg har ihvertfald en træmus på hjul, og lidt andet du gerne må få, hvis du betaler portoen :-) Vi er nemlig igang med den store oprydning. Hvor i østjylland bor du? For det kan være det er i nærheden, og vi kan aflevere det, eller du kan svinge forbi og hente det :-)

    SvarSlet
  2. Det er da ellers en super og dekorativ ide :)

    SvarSlet
  3. Der er stadig lidt smølfer tilbage hos mig, hvis det er. 15 kr. pr. stk. Og sikke en flot pakkekalender!!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej Retro Rejen, det lyder da godt!!! Jeg bor i Hammel. Hvor bor du? Lad os skrives ved over mail julie_lykke@hotmail.com

    Hej Karina ja ikk? Synes det kunne se så fint ud i december måned!

    Hej Mette, hvor finder jeg dem? Det er da gået min næse helt forbi:-(

    SvarSlet
  5. Jeg har købt Smølfer billigt på ebay. Både på den amerikanske, den engelske og den tyske :)

    SvarSlet
  6. Det er da en super ide med træet - mon ikke det er lidt et spørgsmål og tykkelse af grene og potten som det bliver stillet i, om det kan holde. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan vores hele 3 pakkekalendere skal hænges op - måske det bliver sokkeløsningen:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.