torsdag den 2. december 2010

Blogchallenge nr 1 + 2

Nu vil jeg også være med! Lidt forsinket men alligevel...

Så her kommer fra 1. og 2. december:


1. Jeg kan ikke lide risengrød
2. Jeg er faktisk ret blind uden mine kontaktlinser eller briller ( -3,25)
3. Jeg kan snildt sove 10-12 timer om natten og tage en lur i løbet af dagen også (vel at mærke kun hvis jeg har fri :-) )
4. Jeg har shoppet så meget på nettet, at jeg kan mit kortnr, udløbsdato og kontrolcifre uden ad ups...
5. Jeg drømmer om min egen lille butik i Latinerkvarteret i Århus, hvor jeg sælger egne kreationer


Mit blognavn "Julies Kreahule".... ja jeg kan faktisk ikke huske historien bag det. Det var noget jeg bare kom på, fordi det lød godt:-) Så ikke den mest spændende fortælling.

1 kommentar:

  1. Kan så godt genkende det der med bare at kunne sove og sove. Det er det bedste :)

    Glæder mig til at følge med i hvad du fortæller om dig selv i løbet af måneden.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.