fredag den 26. november 2010

Jubiiii Palmette-serien genopstår!

Som mange andre her i blogland er jeg også faldet for Palmette-serien fra Royal Copenhagen. Til min store ærgerlse fandt jeg ud af, at stellet er udgået:-(
I går skrev jeg til RC for at spørge om de stadig havde dele til salg. I dag svarer de tilbage, at grundet popularitet i Danmark, har de besluttet at sælge det igen. Ellers var det kun tiltænkt det udlandske marked. Der vil fra det nye år, være nye dele på lager.
Så JUBIII nu vil jeg samle på Palmette!
Billedet er fundet via Google

1 kommentar:

  1. Uh! Fantastisk!
    Så er det bare med, at få købt ind de steder hvor det er på tilbud, inden de får nys om at det alligevel udgår.

    TAK for tippet :).

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.