lørdag den 20. marts 2010

Give-away: Vind en lækker forårspude

Så er det tid til en give-away igen!
Antallet af faste læsere stiger og stiger, og i skrivende stund er der 178 der følger med.
Du kan vinde denne fine forårspude lavet udelukkende i retrostoffer.

Reglerne for at deltage:

1 lod = Skriv en kommentar til indlægget

2 lodder = Skriv en kommentar + meld til som fast læser (er du allerede fast læser gælder det også)

3 lodder = Skriv en kommentar + fast læser + link til min give-away på din blog (brug gerne billedet)

4 lodder = Skriv en kommentar + fast læser + link til min give-away på din blog + skriv et indlæg om min give-away på din blog

Vinderen trækkes når jeg runder 200 faste læsere.

Håber mange vil deltage!

63 kommentarer:

  1. Hej Julie

    Den vil jeg meget gerne vinde.
    3 lodder til mig, tak.

    kh Tine

    SvarSlet
  2. Hej, sikke en frisk pude.
    Jeg springer med på tre lodder.
    Kh Anja

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøøøn!!!! Kan du virkelige nænne at skille dig af med den???
    Hvis du ikke fortryder ;-) , så er jeg med på 3 lodder!

    SvarSlet
  4. Den ville helt sikkert pynte i sofaen. Jeg vil rigtig gerne vinde:) Deltager med 3 lodder:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Ihh den er så fin, jeg vil meget gerne være med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  6. Hej Julie. Ejj hvor er den bare super flot, vil krydse alt for at vinde den.. Vil gerne være med på 2 lodder men du kan ikke fortælle mig hvordan jeg laver et link på min profil er ny herinde ;-) Kh Janni

    SvarSlet
  7. SUPER lækker!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 styk herfra :)

    SvarSlet
  8. Hej Julie. Jeg er også med på 4 lodder. Hvor er den skøn!
    KH Mia

    SvarSlet
  9. DET skal jeg da vidst være med i lodtrækningen om! :D 4 lodder fra min side af! Og så har du bare at ryste posen godt ;P Har endnu ikke vundet noget endnu! ;)

    SvarSlet
  10. Ih altså Julie den er bare skøn! Jeg er med på 3 lodder:-)

    Kh

    SvarSlet
  11. åå, for en fantastisk skjønn side du har her, at jeg ikke har funnet deg før.. Jeg henger meg så klart på er, for en pute sier bare jeg*ØNSKE SEG* 3lodd til meg..
    Klem på deg:)

    SvarSlet
  12. Hvor vil jer bare gerne eje den utrolige smukke pude, til min skønne datter´s værelse.
    Håber det bliver mig som er den heldige vinder:)
    Kærlig hilsen Mette
    email. mettepehrson3@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Den er skøn! Er med på 3 lodder med det samme :-)

    SvarSlet
  14. Åh... må jeg dog bare være heldig denne gang! Den er fantastisk den pude - drømmer kun om selv at sy en lignende..
    Deltager glad med HELE 4 LODDER og råber hurra for at jeg endelig har fundet ud af at linke til Give-aways! :-)

    God weekend og kram fra Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Ihh, den er fin. Vil gerne være med på 3 lodder. Det er også en fin ny header du har fået lavet. Det spirer med små forårsfornyelser rundt omkring i blogland for tiden :-)

    SvarSlet
  16. Fantastisk pute!! :-) Jeg melder meg på med 3 lodd!

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  17. Den er da fin! 3 lodder til mig tak. :)

    SvarSlet
  18. Fed pude.. jeg vil gerne være med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  19. Flot pude! Jeg vil gerne være med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  20. den pude er bare feeeeed, og den er helt sikkert velkommen her hjemme :)
    stort tillykke med de mange faste læsere.
    jeg er med på 4 lodder :)

    Kh sara

    SvarSlet
  21. For en nydelig pute, da jeg allerede er følger så blir det to lodd på meg :D:D

    SvarSlet
  22. Uh jeg skal nå at være med :o) Og selvfølgelig på 3 lodder :o) Lækker lækker mums give away.
    Forsat dejlig weekend.
    Knus Anette

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 2 lodder.. For ih hvor er den da fin den pude.. :-)

    SvarSlet
  24. Den vil jeg virkelig gerne vinde, så jeg smider 3 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  25. Jeg deltager lige med to lodder foreløbigt. Håber du også har lyst til at deltage i min give away:-)

    SvarSlet
  26. Wow.......3 lodder til mig.

    SvarSlet
  27. Den er så FIN! 2 lodder til mig! :)

    SvarSlet
  28. Ihh den pude vil pynte hjemme hos mig! Jeg er med på tre lodder:)

    SvarSlet
  29. Hejsa
    Skøn pude...
    Jeg er med på 3 lodder.

    God søndag.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med tre lodder.

    SvarSlet
  31. Hej Julie
    Denne vinder jeg meget gerne, skøn præmie! Jeg ved lige hvor den skal være herhjemme ;)
    3 lodder til mig tak!

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  32. Ej at du kan give den væk, håber at det bliver mig der vinder:-) 3 lodder til mig tak:-)

    SvarSlet
  33. Det er bare en super skøn pude -håber virkeligt at jeg er den heldige. Jeg er med med 4 lodder :0)

    SvarSlet
  34. Nøj, hvor er den skøn.... 2 lodder til mig, tak

    kh

    SvarSlet
  35. Flot flot give away...jeg er med på 3 lodder:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  36. Hvor er den da bare fantastisk!! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)
    Hav en god søndag

    SvarSlet
  37. Sikke en fin pude! Jeg er allerede fast læser, så deltager gerne med 2 lodder:)

    SvarSlet
  38. Hej Julie,
    Uh den skønno pude vil lige passe i min gyngestol foran brændeovnen... Er self. allerede fast læser - så to lodder herfra!
    Smil fra Pia (MM)

    SvarSlet
  39. Ih, hvor er den smuk! Jeg melder mig som fast læser for at kunne deltage med 2 lodder! :-)

    SvarSlet
  40. Jeg vil da i hvert fald os gerne være med... den ville passe perfekt på vores sofa, hvor der endnu ikke nogen retropuder, så 3 lodder til mig :)
    Kh. Jeanette
    P.s. Kig evt. forbi min give away, hvis du lyster :)

    SvarSlet
  41. Åh, den er fin! Jeg vil gerne kaste 2 lodder i puljen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  42. Wauw den vil jeg bare så gerne vinde - 3 lodder i puljen. Kh. Mette

    SvarSlet
  43. nej hvor fin, 1 lod herfra...
    vh. louise
    - er i gang med sættekassen med dit fine tapet :-)

    SvarSlet
  44. For en fin pute!

    Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ha en fin uke!

    SvarSlet
  45. Hvor er den da bare fin..
    Med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  46. Sikke en lækker pude.
    Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  47. WAUUU, jeg smidder 2 lodder i puljen
    kh Berit

    SvarSlet
  48. flott retro pude- jeg er med, med 1 lodd
    Vh Rakel

    rakel@stofanet.dk

    SvarSlet
  49. Sikke en yndig pude :)
    jeg vil melder mig til 3 lodder ;)

    SvarSlet
  50. LEKKER :D
    Jeg er med, med 2 lodd :)

    SvarSlet
  51. Åh hvor er den smuk, og hvor har den taget lang tid at klippe og sætte sammen :)
    Skøn Blog du har.

    SvarSlet
  52. Hej! Jeg kan lige nå at være med på 3 lodder så. puden ville min datter elske som hendes sofa-hyggepude

    SvarSlet
  53. Skøøøøn pude.... smider 1 lod i bøtten & krydser fingre for mig selv ;-)
    Ønsker alle en god dag
    Hilsen Helle

    Mail: hellefilbert@webspeed.dk

    SvarSlet
  54. Hvor er den fed - sikke et arbejde!
    Jeg er med på 4 lodder med krydsede fingre:)
    Knus

    SvarSlet
  55. Hold da op en smuk pude!!

    Jeg er med på 2 lodder ;-)

    SvarSlet
  56. Hei.
    Eg er gjerne med, 4 lodd til meg:)
    Du nærmer deg snart 200 nå:)

    SvarSlet
  57. Så nåede jeg vist at blive nr 200....jeg vil gerne være med i lodtrækningen m 2 lodder
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  58. håber jeg kan nå det.. 2 lodder fra mig

    SvarSlet
  59. 2 lodder og krydsede fingre :-)

    SvarSlet
  60. Så typiskt. Såg din tävling för första gången idag och så har du 204 läsare...Men men, grattis till alla dina följare :-) Och vilka fina bebisbilder du har här. 3D-ultraljud och allt. Och collaget i headern är superfint.

    SvarSlet
  61. Hej, to lodder til mig! Rigtig fin pude! :-)

    SvarSlet
  62. Hejsa
    Det er en skøn blog du har dig - den har jeg fulgt et stykke tid og har endelig fået taget mig sammen og oprette en selv.
    Jeg er med på 3 lodder:)
    Sikke en skøn pude

    Hilsner Vicki

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.